6 Mayıs 2012 Pazar

Mavislere Sardim :)

Evet bu aralar giydiklerim olsun, surduklerim olsub maviden gidiyorum :) Rengini tam yakalayabilseydim hayatimda en severek aldigim lcwaikiki etegimi paylasacaktim sizlerle ama sadece su resmiyle yetiniyorum maalesef:





Rengi bu resimdekinden bile daha guzel geliyor bana. Belki cok begendigim icindir bilemiyorum. O kadar ovdum ovdum de bence teknik acidan (o ne demekse artik :D) fiyatini pek haketmiyor, zaten 55 tl den 33 e dusmus. Astari yok ve tul gibi zaten. Eli yatkin bayanlar sipsak 2 dk da dikebilir bence aynisini.


Her neyse gelelim postumuzun asil konusuna.

:)

Baskasinda gorsem manyak der gulerdim bunu, ancak ben yaptim oldu. iyi de oldu guzel de oldu. Silmeye kiyamadim 2 gun, ama nihayet cikarttim da aynisinin pembislisini yaptim :) Bu kadar betimledim de ne mi yaptim? ahan da bunu








Gorsellerle baydiysam sizleri ozur dilerim :) O kadar hosuma gitti ki goruntu, belkide 30 resim cekmisimdir.

Bunun her tonunu, varyasyonunu yapmayi dusunuyorum yoksa daha garibim 1 kere kullanilmadan kuruyacak bazi ojelerim :) Hem yaz da gelince benim icim kipir kipir oluyor, ruhum senleniyor her rengi suresim giyesim geliyor :) Beni mor rujlar turuncu farlarla gorurseniz sasirmayiniz. Yillarin sari nefretini bile uzeirmden atabilirim belki :)

Hoscakalin ! :)

5 yorum:

  1. Eteğini güle güle giy :) ojeler çok cici duruyor :) ben beğendim ;)

    YanıtlaSil
  2. bayıldım valla ojelerine :)))

    ben de bir ödülün var canım

    YanıtlaSil
  3. mavi ojelere bayıldımmmm :)))
    ben de bir ödülün var canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok tesekkur ettim :) en kisa zamanda yapiyorum :*

      Sil