22 Mayıs 2012 Salı

Koton Takilari vol 2 :D

Evet bir koton takilari postuyla daha basbasasiniz :D

Yeni bir cok urun gelmis, ama ben bir tanesine vuruldum kaldim! Hic boyle kolyem yoktu, artik 3 adet olmus oldu :D

3 al 2 ode kampanyasi var kotonda, duyurulur :) Sadece takilarda gecerli, unutmadan.

Biraz resme bogacagim sizi, kusura bakmayin. Ama o kadar seker ki her biri valla o taslari bonibon niyetine yememek icin kendimi zor tutuyorum :)





Yesil olan:






Beyaz:




Mercan:




Bu da butun renkleri bir arada gorup aradaki nuans farkini ve kontras...saka la saka...egleniyim dedim o kadar :D


Hepsi yanyana: 

Beyazla yesilin ne kadar farkli oldugu burda belli oluyordur umarim :) Yukarda pek olmamis.









Sevgiler efemm :)

4 yorum:

  1. Renkler çok tatlı ama en çok Mercan rengini sevdim :) Güzel günlerde kullan canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok tesekkur edeim :) mercani almakta kararsizdim son anda aliyim bari hepsi oomus olsun dedim :) hepsi benim bebeklerim :p

      Sil
  2. ne kadar güzelmiş bunlar böyle yaa,kotonda hiç denk gelmemiştimm süper ;)
    http://bizimkiz.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok tesekkurler :) yenigelmisler sanirim ben de ilk kez gordum :) kupeleri de vardi her birinib

      Sil