24 Mayıs 2012 Perşembe

flormardan dogumgunu hediyesi niyetine hediye :)

ne sacma salak bi baslik oldu bu :D

hayatimda ilk defa bir ceklis kazanmistim gectigimiz gunlerde: flormarin anneler gunu cekilisi. merakla bekliyordum gelecek olan hediyeyi, az once kapim caldi ve ben de aldim bu guzeller guzeli parfmu :)

ve ayni zamanda bugun benim dogum gunum: tam da dogumgunu hediyem oldu bu anlayacaginiz.

ben her seyden once sisenin rengine bayildim :) kullananlariniz varsa yorum yparsa sevinirim :)

tesekkurler flormar! :)





7 yorum:

  1. nice güzel yaşlara ben hayranım bu parfüme şansın yaver gitmişş;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkurlerr :) cok sekerli parfumum yok benim hosuma gitti o yuzden :)

      Sil
  2. doğum günün kutlu olsun canım mutlu yıllar sevdiklerinle

    YanıtlaSil
  3. gule gule kullan. :))

    bu arada cekilisime beklerim: http://the-lizard-queen.blogspot.com/2012/05/hediye-archie-granddan-harika-defterler.html

    YanıtlaSil
  4. bende sneın yabdıgını yabcam ya ıyı fıkır ohh ne gusel hazır dogum gunumde yaklasdı gıdeyımde gratısee fılAn kendı dgm gunumu ktluyum hedıye alaym kndıme zaten alan yok heheh:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. insan en iyi hediyeyi kendisi buluyor valla git kendine neyi begeniyorsan onu al mis gibi :3

      Sil