14 Mayıs 2012 Pazartesi

Euromoda'dan Aldigim Takilar

Bu da son zamanlardaki alisverislerimin taki ayagi.

Mezuniyetimde takmak icin tasli ama abartisiz bir kupe ve bilezik ariyordum. Ayni modelden milyonlarca var belki, ama siyatlar cok farkli. Incecik kupeye 20 -30 tl vermek istemedim acikcasi. Asagida gorecek oldugunuz takilari %50 indirimle euromoda'dan aldim. En pahali parca 4 tl falandir herhalde.

Elbisemi sectim su anda dikiliyor. Yarin almaya gidecegim. Blogumda paylasmayi istesem de belki mezuniyet sonrasina birakabilirim. Ama aksesuarlari canta vs mutlaka paylasip fikir danisacagim sizlere.

Buyrunuz aldiklarim:






Kupenin alt kismi boyle egik degil, dumduz ip gibi normade. Bi dogru duzgun cekememisim resmi =)





Gumus rengi ve bilezigi mezuniyetimde takacagim. Gonul isterdi bir de kolye alayim mezuniyet icin, ancak elbisemin kendi kolyesi oldugu icin kolye takamiyicam. Benzer sekilde ayakkabim ve cantam da gumus rengi ve tasli.


Euromodanin urunlerinin yarisindan cogunu pek tutmuyorum ancak arada boyle guzel seyler cikabiliyor. 10 gunun 7 sinde de %50 indirim oluyor zaten. Ben bunlari Izmir - alsancaktan aldim bir de forum bornova daki subelerini biliyorum. Isterseniz siz de bir ugrayin, belki uygun fiyata aradgiiniz bir seyi bulursunuz :)

Hoscakalin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder