22 Mayıs 2012 Salı

Cilt Bakiminda gelismeler

son zamanlarda skinorenle ilgili post yazmamamin bir sebebi var: skinoreni biraktim.

skinoren bana az da olsa iyi gelmisti evet bunu yadsiyamam. ancak asil ozelligi sivilceleri tedavi etmek oldugu ve benim de asil sorunumun sivilceler degil de izleri oldugu icin leke agirlikli bir tedaviye yonelmek istedim.




Ilk is olarak bepanthen plus aldim. skinorenle beraber 1 hafta kullandiktan sonra skinoreni biraktim.

bepanthenin 2. haftasindan itibaren de madecassol kullanmaya basladim.

madecassolun methini o kadar duydum ki artik kullanmaya baslamanin zamani gelmisti. su an sabah bepanthen + madecassol suruyorum, aksam yatmadan once de ayni seyi tekrarliyorum.

madecassol ve bepanthen yara bere ye de iyi gelen ilaclar oldugu icin vucudumun diger yerlerindeki izlerde de kullaniyorum bu ikiliyi. yanik, morluk gibi izlerde. basarili buldum acikcasi.

hatirlarsaniz 1.5 ay kadar once epilasyon yayi yuzunden yuzum mayin tarlasina donmustu. daha sonra inanilmaz temizleyerek kullaninca yayi o sefer memnun kalmistim. yine aklima esti o lanet yay, ancak bu sefer de deli gibi temizlememe ragmen ilk sefer kadar olmasa da sivilce basti yuzumu. ki kullandiktan hemen sonra bepanthen plus da surmustum tum yuzume. yok haci, ben bir daha elimi surmem o lanet seye.

bu arada soyle de bir sey oldu: anneler gunu indiriminden zibilyon adet dermokil urunu almistim ya, maskesini yapmamin ertesi gunu, yuzumde tarihimin en buyuk sivilcesi cikti. mide bulandirmamak adina detay vermiyorum, hatta resmini bile cekmistim ama koymayacagim, boyle rezil bir sivilce yok. capi 1 cm idi yaklasik ve deli gibi siskindi. her turlu patlayacagini bildigim icin kendim patlattim artik cunku ne surduysem fayda etmedi sirf o sivilce yuzunden o noktada skinoren kullanmaya yeniden baslamistim hatta. simdi kendi gitti esek kadar izi kaldi yadigar. hala kabuk baglamis sekilde duruyor izi, ortasi hafifce cukur. boyle bir sivilce zaten cukur birakmazsa hayatinin sokunu yasarim herhalde. sucu dermokile atmali mi atmamali mi bilmiyorum. maskeyi daha once de 1 kez kullanmistim, dun de tekrar kullandim tekrar boyle bir sivilce olusmadi.

sonuc olarak bir sure yuzumun resmini eklemeyecegim, eklersem de olumlu yonde degisim olan noktalari eklemeyi dusunuyorum. onemli olan kullandigim ilaclarin etkilerini gormeniz, yeni olusup giden sivilcelerin biraktigi izlerin size pek bir faydasi olacagini sanmiyorum.

kisa kes parfoj diyenleriniz icin su ana kadar kullandigim ilaclar: arti bir de sivex vardi da onu bir tek o hayvan evladi sivilcede kullandim tekrar kullanmadim



bepantheni cildinizde problem yoksa bile nemlendirici olarak kullanabilirsiniz diyorum. ay yok o ilactir zart zurt surulmez diyenler var, hakli olabilirler olmayabilirler karari size birakiyorum. sirf nemlendirici amacli kullanacaksaniz plus ini degil normal krem olanini aliniz. merhemi tamamen ayri bir dunya.

madecassol kullanilan bolgede hafiften bir soyulma yapiyor, boylece degisimi oldukca iyi gozlemleyebiliyorsunuz. hele yakin zamanda olusmus lekeleriniz icin kullanacaksaniz daha bile begeneceksinizdir.

skinorenin tek etkisi bende kasinma oldu, o da 3. haftadan sonra sifirlanmisti. bunula birlikte madecassolu ya allah bismillah diye kullanan kisilerde asiri kizarma yapmis. bunu gordukten sonra ben ecotools un kapatici fircasiyla sadece lekelerin uzerinde kullandim. skinoren gibi bir miktar krem alip tum yuze dagitmadim lutfen cok dikkatli olun bu tip ilaclari kullanirken. evdeki bulgurdan olmayalim.

her turlu sorunuz icin bana ulasabilirsiniz.

Fiyatlara gelirsek:

skinoren 30 ml: 30 tl
bepanthen plus 30 ml: 5.95 tl
madecassol: 40 ml 7.21 tl


6 yorum:

  1. bizim evden hiç eksik olmaz bepanthene merhem yara yanık pişik vs durumlar için :) kremini de alayım yakın zamanda nemlendirici olarak kullanmak için seviyorum ben bu markayı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok guzel bir marka evet :) cilt tipin kuruya donukse nemlendirici olarak merhemini de kullanabilirsin. merhemi cok yagli diye kremini kullanin diyorlar, gerci ben kremini bile kullandigimda cildim disko topu gibi oluyo :D

      Sil
  2. love everything! would you enjoy following each other? kisses

    FashionSpot.ro

    YanıtlaSil
  3. alnımda lekeler ve akneler var madecassol un methini bende cok duydum yarın ilk iş alıcam ama akneleri azdırırsa diye korkuyorum bana yardımcı olabılırmısnız ?? daha cok cıkmasını ıstemıyorum bu krem cıkartr mı acaba

    YanıtlaSil
  4. 1 haftadır yüzüme ve vucudumdaki catlaklara gundüz madecassol gece acnelse suruyorum her ikisininde soyucu etkileri var işe yariyacagindan eminim acnelyse 10 yil once yuzumu daha cok soymustu simdi sadece yuzumde pul pul dokulmeler var sadece ama gogsumde baya derim soyuldu tavsiye ederim alttan yeni deriniz geliyor catlaklarada iyi gelicegini tahmin ediyorum

    YanıtlaSil