14 Mayıs 2012 Pazartesi

Cecile Perfect Long Mascara - Pembe

Annem hayatinda ilk kez maskara bitirdi, kendisini bu konuda kutluyorum :D

Yeni maskarasini alirken bana danisti, ben de  okudugum onca olumlu yorum uzerine Pastelin pembe maskarasini onerdim. Ancak alerji yapti gozunde, oysa ki ben de hic bir kotu etki yapmamisti. Yine kendi maskarasi olan bu maskaraya geri dondu.

Swatchlarda modelligimi yapan canum askum bideneme tesekkurler ediyorum. 49 luk lolitam benim (L)










Fircasi benim cok hosuma gidiyor. Surmek cok kolay ve zevkli :)





Fiyati bir parfumeride 24 tl, digerinde %50 indirimle 11 tl idi. Bunu gecen sene ilk aldigimizda 10 -11 tl gibi bir fiyati vardi. Nasil bir zam yemis, masallah. Ama annemin kirpiklerini cok guzel uzatiyor ve belirginlestiriyor bence, bu yuzden surekli alacagindan eminim :)

Sevgiler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder