10 Mayıs 2012 Perşembe

Cecile Long Kisses 08 & 12

Sozde %50 indirimden 10 a tl ye aldim bu likit rujlari. Ayni seriden bir baska ruju daha once tanitmistim, onu da hala kullaniyorum.

Oncelikle su 'sozde' %50 noktasina deginmek istiyorum. Bir cok parfumeri, bijuteri gibi cogu bayanin gittigi yerler anneler gunune ozel %50 indirim yaptik diye car car bagiriyorlar. Sirf anneler gunu de degil tum ozel gunlerde de boyleler. Bir de yeni fiyatlar icin listeler yapmislar ki gormeniz lazim. Cecile in mesela kapaticisi 33 tl imis, sozde 16.50 ye dusmus. Bak sen? 33 tl ye cecile kapatici goren duyan oldu mu simdiye kadar? Ya da bu likit rujlar 20 ser liraymis da 10 a dusmus? Heyt be 6 ml lik bu rujlar 20 tl imis ha? Bu sekilde tuketiciyi kandirmaya calisan tum firmalari kiniyorum. Gayir %20 indirim yaptik deyin en azindan burda kendinizi kotuletmeyin. Ben bu urunleri Cumbul Parfumeri'den aldim. Gercek fiyatlari hakkinda bilgim olmasina ragmen hosuma gittikleri ve denemk istedigim icin aldim.

Hazir yaz gelmisken tercihimi cesur neon renklerden yana kullanmak istedim. Cart, altin isiltilari bulunan bir turuncuyla, kirmiziya calan bir mercan rengi ruj aldim.

Bu likit rujlara gloss demek yanlis olur, cunku bunlar ne yapis yapis ne de yedigimiz yemekle beraber yok oluyorlar. Oldukca kalicilar, adindan da belli zaten.

Lutfen swatchlara sadece renk hakkinda bilgi edinmek icin bakin :D Yamuk yumuk surmusum ikisini de, hep ordan burdan tasmislar. 2 kat surdum ben, tek katta yeterince ortucu degiller. Ama gunluk hayatta kullanirken cok cok az miktarda kullanip tum dudagima dagiticam, yoksa benim icin cok fazla cartmis bu renkler evde deneyince anladim :)

Buyrunuz yamuk yumuk surulmus likit rujlarim :)

Mercan:












Turuncu olan :







flashli:





Bu rujlar bana hayatimda ilk defa dudak kalemi kullandirtacak sanirim :) bildiginiz sildim sildim bir daha surdum, beceremedim yahu. Pembe olani kolaydi da, bunlari surmek cidden zor.


Herkesin anneler gununu simdiden kutlarim :) Icinize senen alisverisler yapmaniz dilegiyle :)

3 yorum:

  1. Bence tam tersi dudak kalemi kullanmaya hiç gerek yok dudak çevresini son derece pürüzsüz kılıyor.

    YanıtlaSil
  2. mercan olan fena değil ama turuncu olan kesinlikle çok kötü..sevemedim..

    YanıtlaSil
  3. İkisi de direkt fircayla surunce cok fazla duruyor. Ben cok az parmak ucuma alip parmagimla dagitiyorum nemlendiricili dudagima, yoksa swatchlardaki haliyle asla kullanamam :-)

    YanıtlaSil