15 Mayıs 2012 Salı

Cameleon Makyaj Seti

Arada bir goruyorum ki bu makyaj setini nette arastirirken benim blogumdaki cok eski bir yazima ulasanlar oluyor. Hic detay vermeyip sadece googledan hazir bir resim kullndigim post yerine bunu yaziyorum simdi :P

Ben bu makyaj setini ayni markanin baska bir makyaj setini aldiktan ve memnun kaldiktan sonra aldim. Ne yalan soyleyeyim, bunu daha cok sevdim. Farlari ufak, alliklar kocaman. Rujlarin icinde yesil olan bile var, tam lady gagalik bir set anlayacaginiz.

1 alligi yerinden cikarmaya calisirken kirip krem allik yapmistim, rezil bir sey oldu , anlatamam :D yoksa dibine kadar bitirmis degilim.



















Boyle setleri, ve her rengi elinin altinda bulundurmak isteyenlere kesinlikle tavsiye ederim. Ben far cok kullanmadigim icin boyutlarin ufak olmasini onemsemedim. Bazla beraber kaliciliklari cok daha iyi olacaktir. Alliklar ise bence yeterince kalici, pudralari denemedim henuz.


Sevgiler :)

2 yorum:

  1. renkler çok hoş görünüyor ama benim böyle kapsamlı paletlere karşı alerjim var :D yani öyle bir şeyim olsa sanki başka bir şey almamam gerek diye düşünüyorum o nedenle ben tek parçacılardanım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim bu platei alirkenki amacim bir daha hic bir makyaj malzemesi almamakti- yalan. :D ilk yaptigim sey benzer bir ikinci set almak oldu :D

      Sil