17 Mayıs 2012 Perşembe

Cameleon Makyaj Seti 2

Bu da daha once tanittigim cameleon markasindan sahip oldugum 2. makyaj seti. Bu otekinden daha ufak ve farlari yaklasik 1.5 kati kadar digerinin. Ancak alliklari da yarisi kadar. Hayatinda hic allik veya far bitirememis biri olarak bu benim sorunum mu hayir degil :F

Altinda rival de loop gibi dandik bi baz bile surseniz saatlerce kaliyor farlar. Yeterince ortuculer veben bu setin renklerini daha cok seviyorum. Hele mavi tonlarinda makyaj seven biriyseniz bu seti cok sevebileceginizi dusunuyorum.










Ozellikle en ustteki alliga bayiliyorum. Fircaya ne kadar alirsaniz alin abartili olmuyor. guzel bir isiltisi var :)



Diger sete gore cok az dudak urunu var bu sette.





En cok en alt sirada bastan 2. renk olan turuncuyu ve 3 . sira en sondan 2. moru kullandim. Genelde bu ikisini beraber kullaniyorum zaten :) Hele yaz geldi bu cart pembelerin dibi gelir.


Ben bu markanin fiyatina gore oldukca basarili urunler urettigini dusunuyorum. Ben bu seti aya ucuza almistim 75 ten 20 ye dusmustu sanirim, diger set de 15 ti yamulmuyorsam. En kotu ihtimalle renk denemeleri yapmak icin kullaniysiniz memnun kaldiginiz renkteki urunleri baska markalardan temin eersiniz.


ahaha bu ne alaka demeyin, bendce scarlett cigim ve bu sapka birbirleri icin yaratilmislar :D



2 yorum:

  1. merhabalar far paletini nerden aldın acaba? çok hoşuma gitti.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba, strawberry.net ten almistim paletleri :)

      Sil