19 Mayıs 2012 Cumartesi

Bugunku makyajim

Ilk kez boyle bir post yaziyor olmanin heyecanini tasiyorum :P

Neden bu seferkini paylasmak istiyorum, bilmiyorum. Belki de normalden biraz daha fazla ozenmis oldugum icindir. Halbuki oylesine bir dolasmak icin ciktik disari. Yemek de yiyip donduk ailecenen :F

Annemle babam ayrilar ancak arada babamla ve halamla gorusup disari cikiyoruz. Oyle bir dusmanlik falan yok yani :) Bugun de halam ve babamla inciralti tarafina gittik, donuste de ozdilekte alisveris yaptik. aldiklarimi sizlerle paylasicam yarin. cok bisey degil gerci bi aseton bi el kremi :D

Buyrunuz bugunku makyajim efem:








ay amma ebleh cikmisim :D






kullandigim malzemeler :

bbbasta rival de loop ruju kullanmistim ama agir geldigini dusunup sildim. yeirne watershine gloss kullandim.

24 hr tattoo farimdan cok memnunum rengini cok sevdim. biraz dugune gidiyormus havasi verse de napiyim cok sevimli :D




hoscakalin :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder