21 Mayıs 2012 Pazartesi

Arko Nem yagli & Zeytinyagli krem

Ben el kremi olarak bu minik tupleri tasimayi cok seviyorum. Hem cok pratikler hem de cok guzel kokuyorlar. Tabi kokusunu bi alan dayanamayip surdugu icin bana en fazla 1 hafta dayaniyorlar :)

Bu zeytinyagli olanini ilk kez gordum. Resimlerden de anlayabileceginiz gibi onun yapisi daha hafif, klasik olan oldukca yogun. Koku olarak oldukca benzerler ancak klasik olan cok daha keskin kokarken bu koku zeytinyagli olanda daha hafif. Bu benim icin bir arti.Ancak hangisini tekrar alirsin deseniz klasigi alirim cunku kivaminin yogunlugunu cok seviyorum :)

Dalan in da benzer bir urununu kullanmistim ancak Arko ya geri dondum :)








Zeytinyagli olanin rengi yesile bakiyor:




Gordugunuz gibi kivamlari cok farkli:



Fiyatlari 1 - 1.25 arasi degisiyor. Gramaj: 20 gram. Cok hos kokulari var, ve elleri nemlendirmede ben basarili buluyorum ikisini de :) Tavsiye ederim

12 yorum:

  1. canım bu kremlerde baya eskı ve guzel nıveada eskı oda fena degıl malına gore annen cok ıyı yada ananen bılır bende benımkınden duydum gıttım aldım eczaneden havılland krem var yaglı yagsız harıka bırsey eskıden onu kullanırlarmıs cok guzel kokarmıs cıdden cok guzel ....

    YanıtlaSil
  2. aa onu hic duymadim bak sorayim bizimkilere, tesekkurler :D

    YanıtlaSil
  3. zeytinyağlı olanı nerden aldın ben bir türlü bulamıyorum :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. heryerde var yaaa :( hatta bi yerde yiginla gordu nm1 tl ye dusmustu

      Sil
    2. ayy sormadığım yer kalmadı yok bende bi tane şoktan almıştım bitmek üzere bir türlü bulamıyorum :(

      Sil
  4. gratiste 3 boyutu da var bayılıyorum zeytinyağlışına.bu arada blogum yenidir ilgilenirseniz bir inceleyin diyorum :)

    YanıtlaSil
  5. ucuz ve %100 zeytinyağlı diye aldım ve hemen kullandım. sonra içindekileri okudum , üre olduğunu görünce tiksindim :( güzel, yumuşak bir krem, çok kolay emiliyor ama ... içime de sinmedi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. neeey kaaac ure mi? :( ben de bi tiskinmedim degil su an

      Sil
  6. benimde krem önerim; Yeni tanıştığım Bionem krem.. o kadar güzel ve etkili ki harika.. tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  7. evet Bionem kullandığım diğer kremlerden çok farklı doğallık hissi veriyor. ve nemlendirmesi harika

    YanıtlaSil
  8. cildim çok kuru ve hassas o nedenle Bionem i 1,5 aydır kullanıyorum. bitkisel içerikli ve su bazlı olduğu için güvenle kullanıyorum güzel. tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  9. bu arada diğer ürünlerini kullanan varsa önerilerinizi bekliyorum

    YanıtlaSil