13 Mayıs 2012 Pazar

Annosumun Bilezikleri

Annem son 1 yilda iyice suslu puslu birisi oldu cikti -yani benim blogumu acip kozmetik ve ivir zivir manyagi oldugum zamandan beri =)

Ozellikle takilari, singir singir seyleri cok sever. Sanmayiniz ki suslu kokonadir ( ki oyle olsa ne guzel olurdu :D) ama sever boyle renkli seyleri. Bunlarda onun, ve arada sirada benim, bilezikleri :) Turuncu olanlari cok sevdi 1 set daha aldi.



Sizin de boyle cok sevip hep elinizin gittigi takilar var mi? 


Sevgiler :)

10 yorum:

  1. Turunculara bayıldımm canım yaa nerden aldınız bende izmirli blog yazarıyım ve bu çarşamba buluşmaya geliyormusun? :))

    kozmetikaynasi.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. onlar defactodandi sanirsam, evet evet oyle.

      bulusma konusunda pek emin degilim acikcasi =)

      Sil
    2. Hemen alıcan bende çok tatlılar :) gel gel çok güzel şeyler yapıcakmışız bak :))

      Sil
    3. soz vermesem de, belki :)

      Sil
    4. Bu arada spor salonuna neredekıne gidiyorsun?

      Sil
    5. b fit in mithatpasa / kopru deki subesine gidiyorum =)

      Sil
    6. benimde ihtiyacım var spora ve arkadas arıyorum yanına ama ben bornovadayım taaa:((

      Sil
    7. ben de tek gidiyorum ama b fit in ortami pek arkadas gerektirmeyen cinsten. saat 6 -7 gibi gidersen aksam baya kalabalik oluyor, ve sirf bayanlar oldugu icin bi muhabbet donuyo mutlaka :D bi de seni calistiran biri oldugu iicn yalniz olmak sorun olmuor, tavsiye ederim =)

      Sil
    8. Yakın zamanda b fit in uğrayım o zaman canım umarım faydalı oluyordun teşekkürler :)

      Sil
    9. ugra ugra tabi =) ama b fit in onceligi vucudu sikilastirmak, kilo verdirmek degil, ona gore dusun derim :)) bir diyetle desteklersen bfiti kilo verdirmeye daha cok yariyor

      Sil