14 Mayıs 2012 Pazartesi

Anneler Gunu Indiriminden Kopardiklarim(iz)

Evet bilerek ve isteyerek koparmak eylemini kullandim baslikta. Cunku yaptigim seyin sozlukteki karsiligi koparmak, aslinda yagmalamak da denebilir. Cok asiri fazla sey almadim aslinda, hatta renkli kozmetik olarak cok az sey aldim bile denebilir, ama aldiklarim icinde bir marka varki, bulabildigim her urununu aldim. Hatta ayni urunden 2 tane aldigimiz bile oldu; biri ben oteki annem icin.

Bu bahsettigim marka dermokil. Benim dermokille tanismam bir vanilya club kutusuna dayaniyor. O zaman 1 maskesini kullanip cok sevmistim, ama aklimdan bir sekilde cikmisti bu marka. Simdi detayli bilgi vermiyorum , urunlerini tek tek tanitacagim ilerleyen zamanlarda.

Ilk resimdekileri 12, ikinci reismdekileri 13 Mayis'ta aldim - aldik.





Bu resimler icinde %50 indirimden olmayan sanirim bi sac boyasi bir de sabun var. Onlar disinda her sey indirimliydi.

Gratis'te hala cilt bakim urunlerinde %50 indirim vardi dun, ancak makyaj urunlerindeki indirim dusmustu. Dermokil urunlerinden o kadar memnun kaldim ki su an yedeklemedigim icin pismanim :/





Bu arada belirtmek isterim ki, annemin benim tavsiyem uzerine aldigi pastel maskara onda alerji yapti, yine kendi maskarasi olan cecile in pembe kapali olanini aldi. Ben hakkinda alerjiyle ilgili hic yorum okumamistim, hassas gozleriniz varsa uzak durmanizi tavsiye ederim,


Sevgiler

2 yorum:

  1. bu dermokıl urunlerının fıyatları kaca ve ındırımdeyken kaca alıorsn sen **

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla 20 30 kusur normalde de ben indirimdeyken 13- 15 er tl ye almistim yanilmiyorsam

      Sil