2 Mayıs 2012 Çarşamba

ADIM ADIM TIRNAK STİCKERI YAPIMI

suslu ve pembe dunyamin blogunda gordugum bu yaratici fikri sizlerle paylasmak istiyorum :) yazinin buradan sonrasi buradan alintidir:


----------








Güzel görünen tırnaklar,hepimizin vazgeçilmezi.Eller ne kadar bakımlı olursa,kendimizi gün içinde o kadar mutlu hissediyoruz.Uğraş gerektiren süslemeler,çileden çıkartan tırnak desenleri bir yana,yok mu kolayı derseniz;evde kendi stickerlarımızı kendimiz yapıyoruz :)

 İstediğiniz desende ,istediğiniz renkleri karıştırıp beyaz batlara ya da yağlı kağıt gibi kağıtlara sürüp,kuruyunca çıkartıyoruz.İstediğimiz gibi şekil verdikten sonra da tırnaklara yerleştiriyoruz.Son kat cilayı da sürünce bizden güzeli yok ;)
 Gönderen  SÜSLÜ VE PEMBE DÜNYAM

-------------------------



Bence de gercekten hos ve yaratici bir fikir. Oje ile ebru yapmayi deneyenler bilirler her yere bulasir vicik vicik bir sey olur. Bir de benim gibi eliniz bu islere yatkin degil se eyvah eyvah. Bu cok guzel bir paylasim olmus, Suslu ve Pembe Dunyam'a tesekkurler :)

2 yorum:

  1. Ben teşekkür ederim canım kaynak gösterdiğin için ,eminim çok daha güzellerini yapabilriz :)Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. gerçekten güzell bir teknik :)

    YanıtlaSil