12 Nisan 2012 Perşembe

Watsons Magic Lip Balm

Uzun zaman once sadece azicik bahsettigim bu meshur lip balmi bir de boyle swatchlayip sizinle paylasmak istedim :)

Bir suru blogda gorup bir gaz aldim ancak pek fazla kullandigim soylenemez :) Bu renk degistiren rujlar balmlar bize ne kadar sempatik gorunse de, iclerinde cok fazla kimyasal oldugunu dusunuyorum. Tabi her seyde var zararli maddeler ama neyse...

2 gramlik bu urun zaten hemen bitebilecege benziyor :) Arayanlar watsonslarda bulabilir :)

Ha bu arada, herkesin dudaginda farkli renk veriyormus, bu bendeki gorunusu :)








2 yorum:

  1. Ben de kullanıyorum.Çok memnunum canım.Bir de tüyo vereyim ;yatmadan bolca sür yat sabaha öyle güzel dudakların olacak ki şaşıracaksın ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkur ederim hic denememistim gece bunu surup yatmayi :)

      Sil