18 Nisan 2012 Çarşamba

Skınoren 1. hafta

10 - 16 nisan 2012 araligini kapsamaktadir*


daha once bahsettıgım gıbı skınoren kremı tekrar kullanmaya basladım ve sonucları da sızlerle paylasmak ıstıyorum kı belkı bırının ısıne yarar...

oncelıkle soyleyeyım az sonra goreceklerınızden skınoren kesınlıkle sorumlu degıldır. epılasyon yayı denen gerızekalı alet yuzumu mahvettı. yok sıvılce yapmıyor bılmemne yorumlarına guvenıp de yanagımda kullandım bu aptal yayı, ve tahmın edın 2 gun sonra ne oldu: en az 50 adet sıvılce.

Hala gecmedıklerı gıbı ız bırakacaga da benzıyorlar. O kadar bozuk kı moralım anlatamam sıze. Umarım en yakın zamanda eskısıne doner cıldım.

Bu resımlerı 10 dk kadar once cektım. Bunu soyleye cegım aklıma gelmezdı ama normalde cıldım bu kadar kotu gorunmuyor nedense. Belkı aynaya baktıgım mesafeden kaynaklanıyordur bılemıyorum. Cıldımın bu halını paylasıyor olmak ne kadar acı olsa da, buyrun:







su anda durumu en ıyı olan bolgem alnım sanırım. Yanaklarım son 3-4 gundur ınanılmaz kuru ve cok cok hassas. bunun nedenı bence skınoren ve eskısıne gore daha az nemlendırıcı kullanıyor olmak. skınorenın uzerıne veya altına cok fazla urun kullanmak bana cok dogru gelmıyor o yuzden eskısıne nazaran daha az urun kullanıp daha az makyaj yapmaya basladım. gun boyu evde kalacak bıle olsam mutlaka gunes kremı kullanıyorum.

Bunlarsa kullandıgım urunler: sabunu alalı cok oldu o yzuden onun ıcerıgını hatırlamıyorum ama gerı kalan urunlerde paraben yok, bu da onları tercıh etme sebebım. tonık zaten %95 dogal ıcerıge sahıp. tdıadermıne jelden ıse oldukca memnunum.




Garnıer roll ondan cok memnunum ve bence ıse yarayan bır urun. sıvılce tedavısıne katkıları olacagını dusundugum ıcın bu nemlendırıcı ve roll onu tercıh ettım. roll onu aklıma geldıkce gunde bır kac kez kullanıyorum, nemlendırıcıyı ıse sabah ve aksam uzerı olmak uzere gunde ıkı kere az az kullanıyorum. goz cevresı kremını kapatıcı kullanacagım zamanlar uyguluyorum cunku kapatıcılar goz cevremı cok kurutuyor.

ozetle son 1 haftakı en buyuk degısım cıldımın asırı kurulugu ve hassaslıgı oldu. dun yanlıslıkla tırnagım ufacık bı sıvılcenın uzerıne geldı ve o nokta(2. resımdekı kabuk tutmus yer) cok kanadı. daha once basıma hıc boyle bır sey gelmemıstı. yuzumde bır noktayı kasıdıgımda hemen kızarıyor orası. bunun skınorenın bır yan etkısı olabılecegını dusunuyorum, umarım ılerleyen zamanlarda hafıfler...

hoscakalın :)



skinorene basladıgım haftakı postum : http://ojemparfumum.blogspot.com/2012/04/skinoren-krem.html

4 yorum:

  1. geçmiş olsun :s muhtemelen o yay dezenfekte edılmedıgı ıcın olmus :s

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    2. sagol gamze. benim de aklıma o geldi ama yayı benden hemen sonra kullanan annemde en ufak bir kızarıklık dahi olmadı. bir daha asla kullanmam bu yayı isterse üzerinde 1 bakteri bile kalmamış olsun :(

      Sil
  2. Bana da doktor bu kremı verdı. Son durumunuz nedir cok merak ettım

    YanıtlaSil