10 Nisan 2012 Salı

Skinoren Krem

Gecen yaz bana dermatologum vermisti bu kremi ancak ben duzenli kullanmayip bir de sivilcelerimle oynamaya devam ettigim icin pek bir etkisini gorememistim.

Dun youtube'da bir suru video izledim sivilceyle oynamayi birakma, yuzle ellesmeme hakkinda. Ve bu sefer inat ettim dokunmayacagim yuzume!

Bugun tekrar kullanmaya basliyorum bu kremi. Etkisi 4 hafta icinde gozlemlenir hale geliyormus. Bir cok kullanici yorumu okudum, hemen hemen hepsi cok olumluydu. Umarim bende de ise yarayacak, azimliyim inatciyim :)

Aslinda benim istedigim Clinique in leke yok edici urununu almakti, ancak fiyatinin 150 tl civari olmasi ve duydugum kadariyla urunun cabuk bitiyor olmasi beni tekrar skinoren e yonlendirdi. Skinoren 30 ml: 30 tl. bu arada.

Yuzumun bazi bolumlerinin su anki hali:






Hedefim 25 hazirandaki mezuniyetime kadar cillop bir cilde sahip olmak :) Ha unutmadan gecenlerde mezuniyet elbisemi, ve ayakkabimi vs aldim, bir ara mutlaka burada paylasmaliyim. Elbisemin provasi 15 mayis'ta o zaman bir resim cekmeliyim :))


Hoscakalainnn :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder