28 Nisan 2012 Cumartesi

Skinoren 2. hafta

17 - 23 nisan 2012 araligini kapsamaktadir*

Biliyorum bu postu yazmak icin gec kaldim 1-2 gun, ama resimleri tam 2. hafta doldugunda cekmistim hatirliyorum :)

eger gecen haftaki yazimi okuduysaniz hatirlarsiniz, epilasyon yayi faciasindan sonra yuzumde minik minik bir suru sivilce cikmisti. bu hafta onlarin tamamen sonmesini ummakla gecti. nitekim tamamen yok oldular, ancak izleri kaldi yadigar. bir kac yerde gercekten cok kizariklik biraktilar, ki az sonra goreceksiniz.

pazartesi dermatologa gidiyorum. sebebi sivilce degil gerci. sol kolumun bilege yakin kisminda 4 -5 cm lik capta parca parca renk acilmalari var. ciddi bir sey cikmasindan tirsmiyor degilim, bana sans dileyin. skinorenden de bahsedicem eger uygun gorurse devam edicem ya da farkli bir sekilde devam edicem leke tedavime.

tekrar etmekte fayda var, skinoren etkisini ilk ayda hatta daha gec gosteren bir urun, bu benim sadece 2. haftam.














tabi sivilceler gectigi icin cildimin normale daha yakin gorunmesi anlasilir. simdilik skinoren harici bir krem kullanmiyorum. dermatologa gittikten sonra tekrar yazarim bundan sonra nasil devam edecegimle ilgili.


gecen haftanin postu icin: http://ojemparfumum.blogspot.com/2012/04/sknoren-1-hafta.html



hoscakalin :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder