25 Nisan 2012 Çarşamba

Rival de Loop Far Bazi

Oncelikle soyle baslayayim: eger gercekten cok sik far suren biri olsaydim onceligim rival de loop olmazdi.

Ancak ben en fazla dersaneye giderken acik pembe ya da toz kahve far suren birisiyim, max 5 saat kaliciliga ihtiyacim var diyelim. O yuzden eger sabahtan aksama kadar farimi tutsun, akmasin kokmasin derseniz sizi Too Faced ya da MAC e alalim bence :)

4 tl lik fiyatindan bekleneni veriyor simdi, orada hakkini yemeyelim. Ancak saatler sonra farin yok olmaya yuz tuttugunu be cizgilere doldugunu gorebiliyorsunuz. Hele sadece 1-2 saat kalacaksa far sizde, bence kesinlikle almaniz gereken bir urun.

Buyrunuz bakalim:














uzun sure gidecek bir urune benzemiyor gibime geldi cok kremsi yapisi yuzunden. ben valla ne yalan soyleyeyim tekrar alirim :)

hscakalin :)

4 yorum:

  1. Canım tekrar alacağına kendi far bazını evde kendin yaparsın o daha kolay ve elinde olan ürünlerle masrafsız :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yapmayi dusundum canim dusunmedim degil ama izledigim videolarda genellikle malzeme olarak el kremi falan kullaniliyordu, ben ozellikle goz icin olmayan bir urun kullanmak istemiyorum gozumde :(

      onerebileceign bir baz yapim turu var mi ezgi? :)

      Sil
    2. Göz için olan ürünler kıvamlı değiller yani kıvamlı derken katı yapıda böyle:) ben body butter kullandım yapımında istersen yazıma bakabilirsin canım : http://ezgiyleguzellik.blogspot.com/2012/04/diy-kendin-yap-evde-far-bazi-yapm.html

      Sil
    3. tesekkur ederim okudum yazini eline saglik :)

      gece gece ben de bi yapiyim dedim de muhtemelen gozume surmeye cesaret edemeyip oyle kaderine terk edicem :D

      Sil