21 Nisan 2012 Cumartesi

project 10 pan

benim sozlugumde project pan in anlami belli bir urun bitene kadar hic bir sey almamak degil :) sadece project pana koydugum urunlere benzer veya ayni islevli seyler almamaya calisacagim bu surec icerisinde.

bakalim neler varr;



gordugunuz gibi 3 adet pudra var burada. :) loreal true match kullanmaya calisirken kirildi atmak zorunda kaldim kirik parcalarini. aynasini kullaniyorum :)

ufak olan jane iradele vanilya clubdan gelmisti. genelde fondotenin uzerine geciyorum hafifce. falla ortasindan minicik deldim ne kadar kaldigini gormek icin baya var daha.

ustteki ise rossmandan aldigim pudram. dibini cok cabuk gordugum icin 1 - 1.5 aya bter diye dusunuyorum. gecenlerde max factor creme puff siparis ettim bunu bitirmeden onu acmayi dusunmuyorum ama icten ice dayanamayip ayni anda onu da kullanacagimi biliyorum caktirmayin :D

deborah far yillardir benimle. cok tatli renkleri oldugu icin ve bu gunlerde far kullanmaya basladigim icin biter insallah diye umuyorum . :)

vaseline losyon yaklasik 1 yildir benimle 1/4 u kadar falani duruyor biter o da yakinda.

glosslarin daha cok uzun bir yolu var :D


allik ise 4. yilini dolduracak kismetse :D beyu markasi ve 3 gramlik hala bir azalma belirtisi yok. bu kadar eski olmasa satmayi dusunurdum ancak alicisi olmaz muhtemelen diyerekten project pan ima koyuyorum.

bu arada beni affederseniz bir duygu patlamasi yasayacagim:

ygs aciklandi ve...1616. oldum yahu :D hic bu kadar iyi bir siralama beklemiyordum, degmeyin keyfime a dostlar.


sevgiler efenim

4 yorum:

  1. project pan falan beni ilgilendirmedi,ben 1616. ya çok sevindim,tebriklerr diyorumm ;)
    http://bizimkiz.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. ygs için tebrikler :))
    ben project 10 pan yapmaya çalışıyorum ama dayanamıyorum ve bozuyorum:)bugüne kadar %50 başarı. o yüzden senin yaptığın şekilde yapmaya karar verdim :) teşekkürler fikir için

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkur ederim :)

      rica ederim. boyle yapmak daha kolay ve mumkun bence de. atiyorum tek fondotenin bittiginde project pandayim diye almamak olmaz yani :)

      Sil