21 Nisan 2012 Cumartesi

ordan burdan biraz da benden :) / me

bu blogu acarken etraftan tanidiklarimin ozellikle haberi olsun istememistim. nedense insanlarin dusuncelerini fazla umursardim

ancak blogumun neredeyse 1. yili doluyor simdi, ve yakin zamanda cevremin %99u degisecek. e azicik ucundan kendimden bahsetmeden bir endam gostermeden olmaz herhalde :)

valla acikcasi fazla kilolarimdan oturu bir ozguven eksikligim vardi lakin -sakin ha hakaret olarak almayin soyleyeceklerimi - sevgili benim gibi tombik blogger arkadaslarimiz mis gibi resimler ekliyor videolar ekliyor ozguven patlamasi yasiyorlar, bana da bir cesaret geldi sormayin :)

bakalim parfoj un zaman cizgisine : :)




-------------


When i first started working on this blog i never wanted anyone i knew to find out about it. But now I am more open minded about it. :)


I am pretty concerned about my weight and I dont really like posting my pictures, but I am getting over it. Here are some of my photos, starting from 8th grade:



buyrunuz bir adet 8. siniftan mezun olurkenki parfoj :




o zaman da tombiktim boyle istikrar gorulmedi :)



bir adet lise 1'e giden parfoj ve annesi :) kaslarin da masallahi var






parfoj okul tiyatrosunda mahallenin delisi rolunde :D







amerikaya gitmeden once kizil saclarimla - cok belli olmasa da 
:)






klarnet calmaya calisirkene :)





turkiye hakkinda sunum yaparken :)





amerikada ki mezuniyetimden :





yilbasi gecesi - 2010 sanirim




saclar acik kahve olunca :



ygs ye calismaya calisirkene :




ne akla hizmet hatirlamiyorum - bu yaz kizilken saclarim :





the end:






uzun post icin ozur dilerim ancak iyi de oldu guzel de oldu sanirim :)  sorunuz olursa cevaplamaktan memnuniyet duyarim :)









14 yorum:

  1. Canım,ilk kez gördüm ben seni .Hiç de tombik deme bence kendine,balıketi diyelim ama çok şekermişsin :)) Önce kendine inan bak fazla gördüğün kg.ların o zaman gider ;)Öpüyoruum !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok sagoll tesekkur ettim :) balik da balik ama yani bir balina yavrusundan halliceyim de neyse :D insallah bu yaz sporla diyetle halledip kilolari universiteye fit basliyicam :D

      Sil
  2. kuzummmm sen ne kasıyosun yaa sen kiloluysan ben balinayım asıl :D deli kız =) ohoo ben amacıma ulaşmak üzreyim baya yol aldım =) darısı hepimizin başına =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla tebrik ederim sahsen ben -1 kilo verdim son 1 aydir :F ... ama su sinavlar bi bitsin la yemin ederim hayatimi spora adiyicam :D

      coook tebrikler ayrica belliydi senin azminden zaten coook zayiflayacagin :)

      Sil
    2. Açım kuzum ya başka türlü olmuyo ama bir gir sıkı diyete seni en mutlu eden görenlerin ay sana nolmuş zayıflamışsınnn demesi =) şevk veriyo insana =) Çokkkkkk zayıflamadım ama farkedilebilir kıvamdayım :D daha önümde çokk yol var =)

      Sil
    3. iradene saglik valla :D gercekten super bi his o haklisin :D

      Sil
  3. Amerika'daki mezuniyet elbisenin rengine bayıldığımı söylemeden geçemiycem :) Saç rengi olarak da en çok açık kahveyi yakıştırdım sana :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok tesekkurler ben de o sacimi en cok sevdim sanirim :)

      elbiseyi de sadece 1 kez o gece giydim, beden olarak 40 - 42 gibiysen sana yollayabilirim. arkasi fermuar degil capraz kurdeleli (nasi bi tanim oldu bu) o yuzden beden olarak bir kac bedene birden olabilir :)

      Sil
    2. tatlım ben bu yorumu görmemişim şimdi fark ettim :) çok naziksin teşekkür ederim. sana yakıştığı kadar yakışmaz bana :)

      Sil
  4. hep çok güzel görünüyorsun :)

    YanıtlaSil
  5. yahu senmisin tombik gayette fıstık gibisin arkadaşım
    sağlıklıysan hiç önemi yok sana yakışmış olduğun kilo
    maşallahhh;)

    YanıtlaSil
  6. cok naziksin tesekkur ederim :) ama boyuma gore kilom gercekten fazla bu yaz spora baslayip normal boyutlara donucem insallah :D

    YanıtlaSil
  7. aman dert ettiğin şeye bak benimde boyuma göre kilom az boşver allah sağlık versin ama spora başla sağlık için eğlence için zevkli olur

    YanıtlaSil