13 Nisan 2012 Cuma

Loreal Endless lipstick - 830 naked ambition

Bu ruj gecen sene tee benim ya ilk ya ikinci strawberry siparisimle gelmisti. Hediye miydi degil miydi tam hatirlamiyorum acikcasi :)

Rengi ekranda gordugum gibi cikmadi, o yuzden oek kullanmiyorum. Bu rujun ozelligi 8 saat kalici olmasi. Pratikte bu ruju hic surup de 8 saat beklemedim, o yuzden bu vaadini gerceklestiriyor mu bilemeyecegim. Ama oldukca kalici oldugunu soyleyebilirim.

Boyle ince rujlari seviyorum, daha rahat oluyor surumleri. Tavsiye eder miyim? Evet :)









Sevgiler :)

7 yorum:

  1. Çok güzelmiş bu tam benlik :))

    YanıtlaSil
  2. nude ve cokk dogal duruyor ya da öyle çıkmış fotolarda dudagınızda. ruj kahvemsi duruyor çünkü.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rujun rengi kahve evet ama uzaktan cok metalik duruyor acikcasi, ben surmeye pek cesaret edemiyorum :(

      Sil