25 Nisan 2012 Çarşamba

Flormar Tekli Farlar

Valla tersini cevirip resimlemedigim icin numaralarindan emin degilim bu farlarin. Toprak ve bej rengi far seven hanimlarin bir goz atmasi icn hazirliyorum bu postu :)

Dayanikliklari orta ve bazin uzerinde elbet daha iyi sonuc vereceklerdir. Ben ozellikle koyu kahve olani seviyorum.

3 er tl ye almistm sanirim tanesini, alali 1 yil kadar oldu








ha bence nedir bunun yerine bir naked palet alin, lakin daha uygun fiyatli bu opsiyonu tavsiye eder miyim ederim :)

hoscakalin :)

7 yorum:

  1. Bej olan süpermiiiş :) Bende de 9 tane falan Flormar tekli far var :D Fiyatları 7-8 tl.olmuş en son .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aa hadi ya. ben en son fosforlu olanlari 12 - 13 tl ye gorup peki oldu o zaman dedim biraktim gittim :D 4 tane flormar alacagima indirimden dior alirim hic olmadi deborah falan alirim daha iyi :D

      Sil
    2. Evet ama neon ve metalik olanların fiyatı 2-3 tl. daha fazla olabilir . İlk çıktıklarında 5 tl.idi bunlar yav hey gidi .. Ben en son aldım metalik morunu ama fiyat tam kalmamış aklımda . Ben seviyorum kalıcılıklarını ve renk verişlerini :))

      Sil
    3. ben de cok seviyorum :D bi gun parfumeride neon sari ve yesili golgeli falan yapip surdum yaklasik 1 saat eve yurudum ordan insanlarin bakislari inanilmazdi :D ama bir daha oyle bir sey yapmayi yemez gozum diye lamaya yanasmadim hic :D

      Sil
  2. flormar tekli farların fiyatları uçmuş yüzde elli indirim gibi bir mucize olursa ancak alabilirim

    YanıtlaSil
  3. kahverengi farın numarası nedir lüütffen söyleyin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben attım bu farları sanırsam ya :( bulursam bakıım

      Sil