28 Nisan 2012 Cumartesi

Flormar P112 ve P116 alliklar

Zidaya.com' dan yaptigim ilk alisveris nihayet elime ulasti. 50 tl ve uzerindeki bir alisveriste kullanabilecegim 25 tl lik bir cekim vardi ve ben de bu sayede bu iki alligi ve max factor creme puff i toplam 26 tl ye almis oldum. :)

oncelikle kargonun bana 7-8 gunde ulasmis olmasindan oturu birazcik rahatsiz oldum. bu konuda daha dikkatli olunabilirmis.

ve bana gelen 2 alliktan birisi mart 2011 uretimli ve eski beyaz kapakli seriden. iki urun de koruma bantsiz. *creme puff bu sabah elime gecti onda bant vardi). ayrica 3 urunu 3 ayri pakette kargoya vermeleri sacma olmus bence benim 26 tl odedigim urunlere onlar da minimum 10 tl kargo odediler saniyorum ki.

paketlemelerinden memnun kaldim bi hisim acmasaydim da resmini cekseymisim keske. bogum bogum gibi baloncuklarin icine (anlatima bak heyt be) koymuslar urunleri, acarken baya eglendim.

ozetle bence iyi bir alisveris oldu. tekrar alisveris yapmamam icin buradan bir sebep yok.














112 nin icinde isiltilar varken, 116 daki her iki renk de oldukca mat.

Her 3 allik da inanilmaz  pigmentli bakin altini ciziyorum :P   Ben daha surmeyi beceremedim yani gercekten. Cok cok az alip olabildigince ufleyin. Flormar bu alliklarin yapisini oldukca degistirmis cunku bendeki ayni seriden baska bi allikta durum hic boyle degildi tepsi yaglar gibi fircayi dolandirir anca oyle bir miktar alabilirdim. 1 adedinin 14 gr oldugu dusunulurse valla bir omurluk oldugu soylenebilir bu alliklarin.

Koku yine bildigimiz islak mendil kokusu :)

Tavsiye eder miyim ederim. Ama daha iyisini alabiliyorsaniz onu alin, icerigindeki parabene dikkat etseydim ben kesinikle almazdim.



4 yorum:

  1. simsiz allık bulmak artık imkansız gibi bir şey oldu,hazır bulmuşken hhemen bir kenara not alıyorum,almak lazım,bilgiler için teşekkürler ;)
    http://bizimkiz.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sen soyleyince frkettim benim de mat alliklarimin sayisi 3-4 u gecmez herhalde, belki o kadar bile yoktur. :) rica ederim :)

      Sil
  2. çok güzeller cnm güle güle kullan :)),

    www.nzlsyn.blogspot.com

    YanıtlaSil