13 Nisan 2012 Cuma

Clinique line smoothing concealer - 02

Bu kapaticiyi araligin son gunlerinde aldim. Yazisini yazmak icin bir sure beklemek istemistim ama cok bekledim bu sefer de sanirim :)

Tekin Acar'da gozaltimda denendiginde cok begenerek aldim. Cok da memnunum hem gozaltimda hem de kapatmak istedigim noktalarda kullaniyorum. Gozaltini biraz kuruttugunu soyleyebilirim, ve iyica yaymak gerekiyor.

Biraz yogun kullanilmasi gerekiyor bence. Yoksa hafif kaciyor ve morluklari kapatamiyor.

Ozetle ben memnunum ama bitince yeni urunler denemek icin baska bir markayi tercih ederim :)










Gorusmek uzere :)

2 yorum:

  1. yogunn saglam bir kapatıcı arayısım var yıllardır bitmeyen :) bu kapatıcıyıda düşünmüştüm ama sanırım kesmez beni

    YanıtlaSil
  2. stick seklindeki apaticilardan memnun kalabilirsin bence dger yogun kapaticilk ariyorsan :)

    YanıtlaSil