29 Mart 2012 Perşembe

Watsons + migros :)

ygs me kalmis surda uc guncuk, annem sinemaya gidelim mi dedi ben de buyuk bir mutlulukla kabul ettim tabii ki :) 3 boyutlu bir animasyona gittik ve cok eglendik. agora ve migrosun(watsons da ayni zamanda) neredeyse yanyana olmasini firsat bilerek bir iki sey aldik :)


there are only a few days left until my university entrance exam and I was more than happy to say 'suuure!' to my mom when she asked me if I would like to go see a movie. We watched a 3-d animation and we had a lot of fun. Since 2 of the largest malls are together, we shopped a little too :)



---------

Garnier bb krem cikardi duymussunuzdur, migrosta indirimde gorunce kaptim. watsonsta da alix avien rujlar 6.20 ye inmisti, onlardan da 3 tane aldik toplamda. yuzugum claires ten(10 tl), aynayi da canim annem bana caktirmadan watsonstan almis. coook sevimli degil mi? :)))

Rimmel oje de watsonstan. Uzun zamandir aradigim su yesili renginde :)



Garnier's bb cream has been out for a while, and finally I found it in migros ( a walmart-like mall) and immediately bought it. Alix avien ( a Turkish brand) lipsticks were on sale, and my mom and I bought 3 of those. The ring is from Claire's (~5 bucks) and my mom got me the mirror from Watsons :) 


Also the rimmel nail polish is from Watsons, too. It's the color I had been looking for for a looong time.















Gorusmek uzere!


Byeee! 


:)

8 yorum:

  1. Garnier in BB kremini ben de çok merak ediyorum. En kısa zamandan onunla ilgili bir post hazırlarsan ne iyi olur :) fiyatını da sorabilir miyim? Bu arada güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkur ederim :) yarin hazirlarim postunu ben de karanlik oldugu icin pek bir sey anlayamadim denedigimde, sabirsizlaniyorum nasil oldugunu gormek icin :) fiyati 20 tl idi ama migros kartla 17 ye dustu.

      Sil
    2. Kuşadası'nda ki migrosta varmıdır acaba bakmam lazım. Ben sadece pudra kullanıyorum ama BB kremi çok merak ediyorum. Postunu merakla bekleyeceğim :)

      Sil
    3. vardir bence . ilk rafta 2 tane kalmisti medium tonu 1 adetti baktim biri acmis kullanmis almadim. sonra 2 metra ilerde boyum kadar standi vardi en az 20 - 30 tane vardi uzerinde. oraya da gelmistir diye dusunuyorum :)


      ben de sadece pudra ya da az fondoten kullaniyorum bu aralar. ama ozellikle yazin bunlar agir geldiginde belki kullanirim diye aldim acikcasi. :)

      Sil
  2. öpüşen kuşlarrr ne şahane!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkur ederim, ben de cok begenerek aldim :)

      Sil
  3. güzel paylaşım özellikle ruj renklerine bayıldım :) sınavında başarılar ben de giriyorum bu sene tekrardan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkur ederim :) sana da basarilarr bu iki gun kendine dikkat et :))

      Sil