19 Mart 2012 Pazartesi

Rossman Alisverisim

Az once geldim eve, ilk isim aldiklarimi sizlerle paylasmak :)

Malum, ygs ye 2 haftadan az kaldi, ben de blogu 2. plana atmak zorunda kaldim. :)

Stres atmak icin gittim rossmana, ne kadar sinir stres gerilim varsa orada biraktim ciktim :D Elime gelen cogu seyi aldim, ama sorun bakalim pisman miyim? Hayir :D

Buyrunuz:

Keceli kalemler, Annem icin goz cevresi kremi, vanilyali parfum, Fondoten, oje,  far bazi, pudra






Kahverengi eyeliner, kupe, bebek losyonu, sampuan  ve dudak nemlendiricisi.



Far bazi:



\

Eye liner:





Pudra:

Aynasini ve sungerini cok sevdimm





arada sirada kullanmak icin aldigim, organik fondoten.



Hepsi hakkinda ilerleyen zamanlarda tek tek yazacagim :)


8 yorum:

  1. Aaaa o vanilyalı parfüm yeni mi mi gelmiş acaba Rossmann 'a ?? :D Hiç görmedim daha önce çünkü .. Bu hafta gideceğim,ben de bi bakayım bari . Ne kadara aldın onu canım ? Bir de başka aromaları var mıydı merak ettim ? Güle güle kullaan ! ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 9.90 di fiyati :) yeni mi gelmis emin degilim daha once parfumlerine hic dikkat etmemistim :D

      yaninda bir kac cesidi daha vardi, ben elmali ve portakalini hatirliyorum ama 1-2 tane daha vardi :)


      cok tesekkurlerrr :D

      Sil
  2. Nemlendırıcıden memnun kalırsan yaz tatlım bende alıyım .)

    YanıtlaSil
  3. ayy şu rossmann istanbula da gelse artık :) çok kıskanıyorum! bizzat mail attım, yakında beylikdüzü taraflarında açılacak bir AVM'de yer aldıklarını söylediler hadi bakalım :) aldıklarını güle güle kullan tatlım ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cook tesekkurler :))) aa inanmiyorum istanbulda yok mu rossman? izmirde olup damistte olmayan tek sey heralde :D

      Sil
  4. güle güle kullan canım sınavda başarılar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cook tesekkur ederim cok naziksin :)

      Sil