28 Mart 2012 Çarşamba

Rival de loop mavi rimel / blue mascara

Hi there! :) 
From now on I'll also write my posts in English (unless I forget to do it :P) so more people from around the world can visit my blog and leave their comments. 

Selamlar :)

Bundan sonra postlarimi ayni zamanda Ingilizce yazmayi planliyorum (unutmazsam tabi) ki dunyanin daha bir cok yerinden kisi blogumu ziyaret edip yorum birakabilsin :)

Eveet ne zaman sinir stresten arinmak istesem Rossman'a gider oldum. Son gidisimde biri mavi biri kahverengi olmak uzere 2 maskara aldim, bu onlardan mavi olani.

Lately I've been visiting Rossman a lot in order to relax and have some fun. Rossman is a German cosmetics brand and their prices are pretty cheap compared to their quality. The last time I went there I bought a blue and a brown mascara, and here is the blue one:

















































Artilari:

-En son resimde gorebileceginiz gibi kirpikleri cok guzel uzatiyor
-4.90 tl icin iyi bir performans
-Cok cart bir mavi olmamasina ragmen rengini idare eder sekilde belli ediyor.
-Kirpikleri cok agirlastirmiyor

Eksileri:

-Ortamda iyi bir isik yoksa mavi oldugu pek anlasilmiyor.


Ozetle ben memnunum. Biterse baska markalari denemek icin tekrar almam

:)


Pros:

-As you can see in the very last pic, it lengthens the lashes very well.
-It works well for its price (appr. $3)
-It is not a very bright tone of blue, but it shows the color pretty good
-Doesnt make your lashes feel heavy

Cons:

-Color is very obvious under good light, but not in darker places


As a result, I'm glad that I bought it. I dont think I will buy it again, I'd like to try another brand just for the fun of it :)

Have a nice day!



2 yorum:

  1. Ben de siyahdan başka bı renk denemedim hic ama mavi hoş görünüyor deneyebilirm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tester denenmesine cok karsiyimdir normalde ama ozellikle renkli rimeli deneyerek ya da cok arastirarak almani tavsiye ederim. bu benim kacinci mavi rimelim hala dogru duzgun bir tanesini bulamadim :(

      Sil