19 Mart 2012 Pazartesi

lila kutu - ilk ve son kez :)

Memnuniyet seviyemi basliktan da anlamissinizdir saniri. Bu benim ilk lilakutu tecrubemdi, ve arkasi gelmeyecek :)

Oncelikle bu yorumumun sebebi gelen HICBIR urunun bana hitap etmemis ya da uymuyor olmasi. Eger sizin cilttipinize uygunsa az sonra goreceginiz urunler, gonul rahatligiyla lilakutuya abone olabilirsiniz.

Buyrunuz:






bunlarin disinda bir de ozon jeli vardi kutuda, ben bu resimleri cekerken annem de onunla ilgileniyordu. :D

Neyi sevdigime gelelim once: Kutunun kendisine cok bayildim. Disi kumas ve herseyden ote rengi mor. :D

Neleri sevmedim:

Belki bilenleriniz vardir, daha onceki kutudan 1 milyon anti aging urununun cikmasina isyan eden bayanlara karsi bir atari soz konusuydu lilakutunun.  Daha once ben de uye olsaydim ben de cok sinir olurdum.

Bu kutuya gelirsek:

1- Ben acik renkli rujlardan nefret eden bir insanim, bu kutudan cikan mini minnacik acik pembe ruja elim 1 kezbile gitmeyecek. Ama tabi herkese zevkine gore ruj yollayamazlar deyip bunu es gecelim.

2- Benim canim sampuan istese, piyasada ucuzundan en pahalisina en az 500 cesit sampuan bulabilecegimden eminim. Her ay heyecan icinde ay bu ay kutumdan hangi sampuan ciksa da sevindem diyen bir kisinin bile oldugunu sanmiyorum.

3- Luks marka anlayisi sorgulanmali bence lilakutunun. Sanirim bu kutudaki en luks marka max factor, kendilerini her kose basindaki parfumerilerde bulabileceginizi dusunuyorum.

4- Ben 18 yasinda, seluliti oldugu halde eline bir kez bile selulit kremi almamis bir insanim. Tamam 1 tane yollayin deneyelim, sevinelim veya ise yaramiyormus deyip uzulelim. Ama hem benzer urunden 2 tane yollanip kutu dolduruldugu gibi, bir de bozuk urunler gelenler. Teyit etmek isteyenler olursa kendi minik selulit serumunuzun arkasina, en tepeye bakabilirsiniz benimkinin omru 2011 de dolmus.

5- Makyaj temizleyici icinse yeniliklere acik veya kozmetik kutusuna abone oldugu halde makyaj cikarticisi sahibi olmayan bayanlar ilgi duymus olabilir, ben duymadim.

6- Artik yeter dediginizi duyar gibi oldugum icin ozon jelinden bahsetmeyecegim



Isin kisacasi anca bir rakip markanin bir calisani olsam bu kadar begenmeyebilirdim bu kutuyu. Belki stratejileri 1 ay iyi 1 ay koyu kutu yapip kendilerine yeni abone cekmektir, bilemeyecegim :) Ben artik abone degilim.

Sevgilerr

17 yorum:

  1. Ben nisan için abone olmuştum umarım o iyi gelir. Gerçekten hayal kırıklığı..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umarim oyle olur ama bu ay bence o kadar tepki aldilar ki gelecek ay vanilyayla esdeger bir kutu bile gonderebilirler diye dusunuyorum :) aksi halde cok musteri kaybedecekleri suphesiz.

      Sil
  2. Sana aynen katılıyorum bende ılk kez aldım 19 yasındayım sadece ruj bana gore ona bayıldım yoksa cook uzulurdum .s 20 tl'yı o kucuk ruja verdım dıyebılırım .( Barıelle ürünü cok komıktı sıse buyuk ıcındekı kucuk dalga gecer gıbı olmus.. Hıc tam boy yoktu.. Bı oje bıle yoktu içinde.. Üyeligi pasife aldım belkı yıl bası kutusunu alırım ona bıle emın degılım rezıllıktı..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eheh onumuzdeki 9 ay icindeki gelismelerine gore yilbasi kutusunu ben de alabilirim evet :)

      aynen katiliyorum sanki bos kavanozlara bir cay kasigi atmislar gibi olmus. mini bir alessandro oje bile az da olsa kurtarabilirmis ama cok ustunkoru hazirlanmis bu kutu, belli.

      Sil
    2. alessandro oje olmasa pastel olsa yıne kabulümdü .) 20 tl ye en azından 2 ruj alırdım..Bu da bana ders olsun .) Benım serumun arkasında 1009 1011 ne bu ben anlamadım .( anti selülit losyonunda 25 01 12 diyor umarım üretim tarıhıdır bı de gecmıs urun yollamıslarsa pes derim..

      Sil
    3. benim de aynen oyle, su anlama geliyor maalesef: 2009 da uretilmis ve 2011 de de omru bitmis. digerinde yazanin uretimmi tuketimmi oldugunu ben de anlamadim ama sanirim o da son kullanim tarihi. cope atmak zorunda kaldim ikisin de :(

      Sil
    4. .( Rezillik ya .( Cevaplar ıcın tesekkurler tatlımm ygs'de ıkımızede basarılar .) Aman hasta olma sınava az kaldı dıkkat et kocaman öptümm .)

      Sil
    5. cok sagol canim sana da basarilar :) maalesef ben nezleyim bu aralar ama 2 haftaya kadar gececegini umuyorum. yerler belli olmus bu arada, ama ben site coktugu icin goremedim :(

      Sil
    6. Evet çökmüş ben yarım saat sonra bakıcam benım üyelik bılgısı bolumunde msn var ıstersen eklersın konusuruz bıraz .) Yorum bolumunu sohbete cevırdım kusura bakma .)

      Sil
    7. ahah ne demek ben sohbet oldukca mutlu oluyorum :) eklerim tabii ki :)

      Sil
  3. aynen ben de hüsrana uğradım, bir daha da abone olmayı düşünmüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok haklisin, belki kaybettikleri musterilerden biraz ders cikarirlar diye umuyorum :/

      Sil
  4. cosmed deki üretim tarihiymiş. bende son kullanma tarihi zannetmiştim. http://gokyuzukokusu.blogspot.com/2012/03/subat-ay-lila-kutum-ve-urun-yorumlarm.html

    bu linkte açıklama yapmışlar yorum kısmında postun.

    YanıtlaSil
  5. tesekkurler yorumun icin :) iyimis bari en azindan o yeniymis. ama diger serum olanda hem uretim hem de son kullanim tarihi yaziyor. onu da aciklasalarmis keske.

    YanıtlaSil
  6. Bu kutu işini başarıyla altından kalkan bir firma yok sanırım. VanilyaClub üyeliğimi durdurdum. 35 Lirayı eden işte budur dediğim olmadığı için. Lilayı da merak ediyordum ama çok denilesi durmuyor cidden.Sayende fikir edindim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ulkemizde maalesf henuz rayina oturmadi bu kutu isi. vanilya iclerinde en iyisi ancak cok pahali bence de icerigine gore. mesela su an ykm lerde bazi diot rujlar yuzde elli indirimde 34 lira falan, gidip onu alirim daha iyi :)

      Sil