23 Mart 2012 Cuma

Koton'dan aldigim(iz) takilar

Koton'da oldukca zaman gecirdim gectigimiz gunlerde. Iki ayri magazasinda da %30 indirime denk gelip de bundan yararlanmamak olmazdi.

Kiyafet olarak 1-2 bluz, bir de daha once beyazini aldigim bir etegin pudra rengini aldim.

Annemle alisverisimiz daha cok takilar uzerine oldu bu sefer. Ozellikle annem bayliyor kotonun takilarina, ben de cogunu cok enteresan ve zevkli buluyorum.

Boylece, hayatimda ilk defa buyuk halka kupem de olmus oldu :D






Bu da rengine ve sekline bayilarak aldigim cantam:



Bunu alali cok oldu ama araya kaynasin istedim :D




Ucundaki cam degil, buyutec. Yakini gormekte zorlanan annecigimin severek takmaya basladigi kolyesi :)






Bu bilekliklerin tanesi 3-4 tlydi. Normalde hic bu tarz bilekligim olmadigi icin aldim :)


4 yorum:

  1. Büyüteçli kolyeyi istiyorum!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hehe begenmene sevindim :) yakinlarinda koton varsa ellerinde var mi bir bak istersen :) yeni gelmisler sanirim, ben alirken 3-4 adet daha vardi

      Sil
  2. alttaki kolyedeki yıldızlar gibi ışıldıyasın bu takılarla e mi:)güle güle kullan tatlım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne kadar sevimli, guzel, harika bir yorum bu boyle :))) cok tesekkur ederim cok naziksin :)

      Sil