30 Mart 2012 Cuma

Garnier bb cream

Bir hevesle sabah denedim garnier bb kremi. Hakkinda bir cok yorum okudum ve artik en iyisinin kendim deneyip sonuclarla yuzlesmek olduguna karar verdim. (tovbe tovbe sanki survivor a katiliyorum bu ne gerilim dolu bir cumle oldu :D)




This morning I woke up with an urge to try garnier bb cream. I have read many comments on it and finally decided it's best to try it myself and decide what to do with it.



---


Bir cok forumda ve blogda agir kokusundan dolayi elestirilmis bu bb krem. kokusunun ne oldugunu size soyleyeyim: bire bir Elizabeth Arden - Green Tea parfum kokusu. Tam aldigim gun o parfumumu kullanmistim hatta, ilk kokladigimda parfumum kirildi da onun kokusu geldi sandim :) Kokusuz olsaymis daha iyi olurmus tabi ama sevdigim bir koku oldugu icin ben sikayetci degilim




Many users of this bb cream have claimed that it has a very overwhelming and powerful smell. Here is what it exactly smells like: Elizabeth Arden - Green Tea perfume. The day I bought the bb cream I had that perfume on, and the first time I smelled the bb cream I thought my perfume bottle was broken. I think it would be better if it were scent - free, but since it's a scent I like a lot I am not going to complain about it.



Buyrunuz urunun ve akabinde once/ sonra resimleri:


Here are some photos of the product and my skin before and after usin the bb cream:










My forehead : before and after

Alnim: once ve sonrasi



My cheek:

Yanagim:


Gordugunuz gibi kapaticilik ozelligi olsa da ahim sahim degil. Agir makyaj yapmak istemediginiz gunlerde rahatlikla kullanabilirsiniz diye dusunuyorum. Yagli ciltlere pek onerilmemis, ben karma ciltiyim ve memnun kaldim diyebilirim. 

Siz kullandiniz mi? Memnun musunuz?



As you can see even if it corrects the dark spots etc. a little, it doesn't provide a full coverage. I suggest you to use it on days when you don't want to/ or don't have time to put on moisturizer and foundation. I have combination skin and I liked the product.

Have you tried it yet? Do you like it? 

4 yorum:

  1. Harikasın canım,ne zamandır böyle bir yazı bekliyordum :)
    Ben missha kullanıyorum ve belki youtubeda bir milyon video izledim bb kremlerin hakkında.Bununla asya yapımı olanları karşılaştırdıklarında avrupa yapımı olanların arasında baya fark olduğunu söylüyorlar.Bende bir milyon videonun ardından edindiğim bilgimi paylaşayım dedim :D
    Merak ettiğim gün içinde sonradan yağlanma,parlama yaptı mı,ya da öyle bir his ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hehe cok tesekkurler :) bilgilendirme icin sagol ben de coook onceden bb kremlerin asyada ilk olarak kullanildigini duymustum, buyuk ihtimalle onlarinkiler daha iyidir :) ben de misshayi cok gordum bloglarda ancak hic satilan bir yer gormedim yurtdisindan mi siparis ettin sen? :)

      sabahleyin surmustum az once de cikardim. bende hic yaglanma yapmadi diyebilirim ancak aynaya dikkat ederek bakmadigim icin parlaklik yapti mi yapmadi mi soyleyemeyecegim. ilk surdugumde glowy bir goruntusu vardi ancak :) normalde mat gorunumu sevmeme ragmen benim hosuma gitti :)

      Sil
  2. canım artık türkiyeye de açıldı ,yaza doğru dükkanlardan da alabileceğiz,şimdilik sitelerinden alıyoruz :)
    missha shop türkiye diye falan aratırsan çıkar :)
    İyiymiş o zaman,en nefrete ettiğim şey parlama ve o his,sonunda dayanamayıp atacağım bundan sepete :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkur ederimm :) simdiden gule gule kullan o zaman :D

      Sil