19 Mart 2012 Pazartesi

En sevdigim Takilarim

Kolye ve kupe takmayi bazen unutsam da (:D) yuzuksuz evden cikmam, hatta evde bile yuzuksuz dolasmam. Sol elimin yuzuk parmagi bos olunca kendimi cok eksik hissediyorum hic rahat edemiyorum. Simdi sizlerle en cok kullandigim takilarimi paylasiyorum:



Bu yuzugumu amerikadan almistim. seyrek olsa da severek takiyorum. Turkiyede de bir cok yerde gordum aynisindan :)









 Bu yuzugumu bana annem 5. sinifi bitirdigim gun almisti. Hic buyutturmememe ragmen hala ayni parmagima oluyor :) Az sonra goreceginiz okul yuzugumu takmadigim zamanlarda mutlaka takarim :)



Amerikadaki ev sahibi ailem dogumgunumde almisti bu kolyeyi. Butun arkadaslarim nefret ediyor olsa da ben seviyorum bu kolyemi :D






Benim icin cok islevsel bir kolye bu :D




bunlarda sonsuzluk kolyem ve bilekligim. Ikisi de gumus ancak renkleri farkli. Kolye sari bileklik bronz. Cook severek kullaniyorum ikisini de. Ayni renk olmamalari sorun degil benim icin :)




Bu da lise okul yuzugum. Banyo haricinde hic cikartmadim 1 yildir :) Ha bir de kaybettigim zaman vardi ki neyseki arkadaslarim bulup getirdiler bana. Okulda en buyuk parmaklar benim oldugu icin benim yuzuklerimi tespit etmek baya kolay oluyor :D






Bu da aynadan bozma taki asma seysim. Bir de taki kutum var ancak bunu daha islevsel buluyorum :D En cok kullandigim her sey burda gozumun onunde. Aynanin yeri cok ters oldugu icin hic kullanamiyordum simdi en azindan bir ise yariyor.







Sizin en sevdiginiz takilriniz neler? :)

5 yorum:

  1. ooo kolej yüzüğüne bayıldım.keşke burdaki sistemde de öyle şeyler olsa ne hoş olurdu ya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok tesekkur ederım :) bizim okul okul yuzugu olan seyrek okullardan olmasına ragmen ogrencılerın cogu almıyor bıle yuzuk. :/ sen nerdesın?

      Sil
  2. Adana'da her lısenın var ama ben duz lıse mezunu oldugum ve okulumu sevmedıgm ıcın almamıstm .) .)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aa ciddi misin? Izmir de 2-3 okuldan baska kimsenin yok. :( universiteninkini alirsin artik ;)

      Sil
  3. İnşallah üni'de ıkımızde alırız .)

    YanıtlaSil