31 Mart 2012 Cumartesi

Ecotools mini brush set / firca seti

Ecotools un ilk olarak fondoten fircasini alip cok memnun kalmistim. Aradan bir kac hafta gectikten sonra bu seti almaya karar verdim. Bu fircayi almak icin gratise ilk gidisimde annem 'ay ne gereksiz ssey bunlar' deyince aniden almaktan vazgecmistim. lakin aradan bir kac gun gecince iyi ki de almamisim dedim cunku baska bir gratiste ayni setin icinde 2 bonus firca vardi, ve fiyati da ayniydi   (40 tl)

Bu seti aldigimdan beri baskafirca kullanmaz oldum. Ozellikle allik fircasi olarak kullandigim mineral pudra fircasi sa - ha - ne. Az laf cok resim diyor sizi setle basbasa birakiyorum:





The first ecotools brush I bought was the foundation brush and I really loved it. Then I decided to buy this mini brush set but my mom said they lookes very unneccessary so I changed my mind. However later on I found the same set with 2 bonus brushed at the same price, so I finally bought it. (~$20)


Ever since the day I bought this set I haven't used any other brush. I reaaally love them - especially the blush brush.




butun fircalar ve canta (en alttaki iki firca bonus olanlar)
All brushes and the mini bag (the 2 brushes at the bottom are the bonus ones)

mineral pudra/ allik fircasi
mineral powder / blush brush

tepeden gorunum
from above

baby kabuki

Kapatici ve far fircalari
Concealer and eyeshadow brushes

eyeliner fircasi / brush
Bonus olanlar haric fircalarin listesi ve islevleri:
Here are the list of all brushes except the bonus 2 and explanations.


Sonuc olarak bu fiyata bulunabilecek en iyi set bu diye dusunuyorum. Kesinlikle tavsiye ederim :)

As a result, I guess this is probably the best brush set you can find at this price. I absolutely suggest you buy it too :)


3 yorum:

  1. Ecotools almanyada satilsaydi coktan bende almistim : ) Güle güle kullan!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aa sasirdim almanya da olmamasia :( tesekkurlerr :))

      Sil
  2. aynı şekilde hem yüz hemde göz fırçalarının bulunmasi çok güzel başlangıç kitindede olsada insan buğu için bir fırça arıyor :)

    YanıtlaSil