18 Şubat 2012 Cumartesi

Yeni bir gun yeni bir heyecan :)

Bugunumun buyuk bir bolumu cok guzel gecti :) Dershanede her zamanki gibi inanilmaz eglendim, dershane cikisi da ozdilege gittim yine. Amma cok gidiyorum ozdilege ben yahu :D Her neyseee

Gelelim aldiklarima:








Bir adet maybelline rimel
Vaseline kakaolu krem (nihayet ufagi bitti de buyugunu aldim :D )
Nivea roll on
Flormar lacivert kalem
3 golden rose oje
Maybelline seftali rengi allik
Diadermine  nemlendirici :)

Hepsinin postlarini yazicam yakinda :)

Hrekese iyi haftasonlari :))

2 yorum:

  1. Bayılıyorummmm o vaseline in kakaolu kremine :) çikolata ve vanilya kokuları biz bayanları çokk cezbedermiş zaten :D diğerlerini bilmem ama beni çok cezbettiği kesin :D allığının rengini de çok beğendim güle güle kullan hepsini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok tesekkur ederimmm :) valla belli zaten hypnose olsun hypnotic poison olsun en cok kullanilan parfumler vanilyali parfumler :)) kreme ben de bayiliyorum.

      alligin rengini aslinda tam yanistamadim karanlik oldugu icin, tesekkur ederim :))

      bu tip cikolatali kremleri sevdigine gore sana bir de beauty formulas in (sadece watsonsta var) cikolatali el kremini tavsiye ederim. inanilmaz harika kokuyor yiyesim geliyo :D

      Sil