21 Şubat 2012 Salı

Tum Rujlarim & Lip Balmlarim & Glosslarim

Oncelikle bu postu yazarken yuzumdeki dehseti hayal etmenizi istiyorum. Ben ki hic ruju glossu oldugunu dusunmeyen, hep kendinde olmayan rnkleri dusunup uzulen parfoj, bu postta az sonra goreceginiz resimleri cekerken kendime oha dedim cus dedim.

Ruj alirken hic alsam mi almasam mi diye dusunmem, bir rengi begenirsem alirim genelde. Soz konusu ruj olunca benim icin daha onemli olan kistas kalite degil cesit, o yuzden sahip oldugum rujlarin cogunun fiyati 10- 15 tl yi gecmez bile. Ama sunun onemini anladim ki az once, bir suru kullanmadigin ivir zivir rujunun olmasindansa, 2-3 tane olup hep onlari el altinda tutmak daha iyi bir secenek.






Golden rose lar;


Maybellineler:


Loreal, Avon ve Nivealar


Deborahalr, Golden Rose ve ne idugu belirsiz iki ruj :D



Cecile , Alix Avien ve Flormar


Vanilya clubdan gelen jane iradele :)


Sonradan farkedilen flormar ve golden roselar :)



Chubbyler:


Max Factor, Maybelline, Cecile, Gosh



Watsons, Vaseline , Sos , Neutrogena, Nivea


Maybelline,  fruttini

Flormarlar ve Alessandro

Veee ta tam:




Rujlarin hepsini sonuna kadar acip resimledim, hangisini ne kadar sevdigimi ya da kullandigimi anlayabilirsiniz boylece :)

Istediginiz rujlari swatchlayip posta ekleyebilirim :)

Sevgiler...

15 yorum:

  1. ChubbylerE BAYILDIM GÖRÜNTÜLERE ONLARI MRK EDEBİLİRİM EDİYORUMMM :))
    elf_ahmt@hotmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. en yakin zamanda onlari swatchlar eklerim :)

      Sil
  2. Koleksiyonun süpermiş cnm!

    YanıtlaSil
  3. Canım senle aynı durumdayız biraz hahaa :D Dediğin gibi yanlış yolda gitmişiz,kaliteli 3-5 rujumuz olsa iyiydi ama uygun fiyat diye almış da almışız :)) Genelde aynı marka rujlarımız senle .. Tabi chubbyler hariç,ben bir lip balma 45 tl.veremem :D Whole lotta honey için dudaklı bir swatch bekliyorum :D Güle güle kullan bitir hepsini de !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen yaa ben de bu kadar ruju gorunce pisman oldum hepsini aldigima acikcasi. bendeki chubbyler de benim tek istisnam, kendime yilnasi hediyesi olarak almistim set halinda :D mini boy bunlar, 4 tanesi 69 tl ydi. yoksa ben de tek tek almayi asla dusunmem :)

      Sil
    2. Aaa mini boy mu bunlaaar :D Fotodan boyutlar hiç anlaşılmıyor tabi :)) Olsun mantıklı ve ekonomik olmuş .

      Sil
    3. evet evet mini minnaciklar :) henuz 4 balma harciyicak 200 tl m yok maalesef :D

      Sil
  4. http://27.media.tumblr.com/tumblr_lx8l43SfY01r2bjgoo1_500.png

    böyle bir renk ruj var mı? :) pembe değil hani :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok guzel bir renkmis :) buna en yakin bende maybelline 553 var kirmizi seffaf kapakli. onu da swatchlayip ekliyim. :) ama hic bir rujun rengi dudakta bu resimdeki gibi durmaz bence, resimle baya bi oynanmis gibi duruyo :)

      Sil
    2. * kirmizi kapakli demisimde resimlere kapaklari koymadim :) 3. resimdeki en bastaki demek istedim :) 553 - glamorous red

      Sil
  5. ayyyyyyy mayyy kızz nabcan bu kadar rujuu bana yollada suruneyım kozmetık dukkanımıaccann kıss amanın :DDDD

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay bunlar tee ne zamanki hali simdikileri gorme o zaman :D attiklarim da oldu icinden ama begendigin varsa soyle hala duruyosa yollarim niye olmasin :D

      Sil
  6. ya oncelıkle belkı saçma gelecek ama bunların arasında bendede olan bır ruj var ve markasını bır türlü bulamıyorum yardımcı olurmusunuz :)))

    YanıtlaSil