4 Şubat 2012 Cumartesi

Minik bir ozdilek ziyareti

Gecenlerde sehir disindan gelen cok sevdigim arkadaslarimla bulustuk. Toplamda 2 kiz 4 erkektik. Erkekler go karta gitmek istedi ancak biz iki kiz onun yerine ozdilekte dolanmayi tercih ettik :)

Niveanin sabunu oldugunu ilk kez gordum, ufak capli bi sok gecirdim. 4 sabun 2 liraydi, ben cilekli olandan kaptim 1 grup.

Sac icin sprey almaya niyetim yoktu ancak gorunce bir denemek istedim. Bir kac kez kullandim ve memnunum simdilik :)



Disk pamuklari da evde acilmamis pamuklar oldugu halde aldi,. Boyla disk pamuk gorunce dayanamiyorum aliyorum :D

8 yorum:

  1. sabun iyiymiş yalnız =)bende çarşıya çıkmak özdileğe gitmek falan istiyorum artık ya ne güzel vallahi burayada özdilek açıldı ama daha adımımı atamadım =(

    YanıtlaSil
  2. yesıl mavı ve beyaz rengıde var nıveanın sabununun ama fıyat ıyıymıs bızım burda 75kurus tanesı:)

    YanıtlaSil
  3. özdilek çok iyi ya fiyat olarak. ben genelde oradan alıyorum flormar ve golden roseları. güle güle kullan canım :D

    YanıtlaSil
  4. fluu ozdilek iyi ya ben baya seviyorum. ozellikle bayramda fln cok iyi indirimleri oluyor arada bir ugra bence :)

    biricitconsungunlugu: ben alirken yigili bi sekilde bi cileklisi bi de mavi olani vardi bu kadar sevecegimi bilsem mavisinden de alirdim :(

    Elif: cok sagol :D surekli bir flormar indirimi oluyor ozdilegin yaa ben de genelde ordan aliyorum o yuzden. yilbasinda %75 indirim vardi her flormar urununde coss dedim :D

    YanıtlaSil
  5. Valla nivea'nın sabunu olduğunu bende ilk defa burda gördüm . Ama denemeliyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dene dene :)) hic kurutmuyor cildi ellerimi her sn sabunlamaktan artik bagimli oldum :D

      Sil
  6. Canım cevaplamak istersen bende bir mimin var..aşağıya linki kopyalıyorum..Sevgiler :)
    http://karbeyazinmakyajdolabi.blogspot.com/2012/02/mim-9.html

    YanıtlaSil