10 Şubat 2012 Cuma

Mimlendim :)

Sevgili Karbeyaz'in Makyaj Dolabi beni mimlemis :) 11 adet soruyu cevapliyoruz :)

1-En sevdiğiniz makyaj malzemesi nedir?


Son zamanlarda onsuz sokaga cikmadigim icin kapatici diyecegim :) Ama alliklarimi da en z kapaticim kadar severim :)


En sevdigim kapaticiyisa Clinique Line Smoothing. :)


2-Sizi en sinir eden insan tipi hangisi?


Surekli karsisindakini kucumseyen, hep kendisinden bahseden insanlar. Ay...nefret ediyorum hepinizden...


3-Hayatınızın sonuna kadar ya sadece Tv seyredebilirsiniz ya da sadece  internet kullanabilirsiniz, hangisi?


Bu soruya cevap olarak TV diyen var midir cok merak ediyorum :D


4-En sevdiğiniz renk nedir?


Morun en cart hali :)


5-Her ay takip ettiğiniz dergiler var mı?


Her ay farkli farkli moda/ alisveris dergileri aliyorum ama her ay kesin alirim dedigim bir dergi yok :)


6-En sevdiğiniz You Tube kişileri kimler ?


Makyaj vs videolarini ozellikle takip ettigim kisiler yok. Ancak Jenna Marbles in tum videolarini cok eglenceli buluyorum :)


7-En sevdiğiniz tatil mekanları nelerdir?


1 kez gitme firsati buldugum Florida bu siranin en basinda geliyor sanirim. Cok cok eglenceli 3-4 gun gecirmistim Disney World'de :) Onun disinda yakinligindan oturu sik sik gittigim Cesme ve Alacati gibi yerleri de cok kalabalik olmadiklari zamanlarda seviyorum.


8-Ciddi manada tutkulu olduğunuz hobileriniz var mı?


Cogu kisiye sacma gelen bir cok hobim ve ilgi alanim var. Bunlardan biri Sirpca. Bayiliyorum Sirpcayla ilgili her seye :) Deli bir Eurovision faniyimdir ayni zamanda da :) Makyaj ve kozmetigi saymiyorum bile :)


9-Takıntılarınız var mı?


Cizgilere basarak yuruyemem. Gerekirse seke seke yururum ama basmam o cizgilere :D


10-Sizi en çok sevindirecek hediye ne olurdu?


Dunya turu hic fena olmazdi :)


11-Üzgün olduğunuzda moralinizi düzeltmek için ne yaparsınız?


Cikolata yerim. Budur :D 








Cok tesekkur ediyorum Karbeyaz'in MAkyaj Dolabina :) Ben de bu mimi cevaplamak isteyen herkese gonderiyorum :)

2 yorum: