11 Şubat 2012 Cumartesi

Maybelline Watershine Gloss 560 - Strawberry Sizzle

Ruju olsun glossu olsun bu watershine serilerini cok seviyorum ben :) Hahih renk verdikleri icin bordosunu bile surunce abes kacmisyor, hem de renk secenekleri cok fazla ve cok civil civil :)

Ayni seriden bir kac glossum var bunu daha bugun aldim; alir almaz da sizlerle paylasmak istedim :)

Bir cok yerde maybelline %30 indirimi var, ben 7 tl ye aldim bu glosscugumu

Ilk defa dudak swatchi yapiyorm pek hos bir sey ciktigini soyleyemeyecegim kusuruma bakmayin :D





4 yorum:

  1. Gloss tarzı seylerı sevmıyorum ama sana yakısmıs .) Ve foto bence gayet guzel .)

    YanıtlaSil
  2. cok naziksin tesekkurler :) ben bu minik glosslari seviyorum yanda tasimak kolay oluyor :))

    YanıtlaSil
  3. fiyatı cok iyi :) güneydoguda oldugum için şu an görevde burada en kaliteli ürünler maybelline ve flormar o yuzden cok pahalı satılıyor bir indirim görmedim. online yakalamak lazım indirimleri.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet arada trendyolda falan indirimleri olunca maybelline in yakalamak lazim. burda maybelline ya hep yuzde otuz indirimli ya uc al iki ode. oluyor fix bi sekilde hani bir yerde de yuzde 25 indirim olmaz illa 30 :D

      Sil