15 Şubat 2012 Çarşamba

maybelline watershine 560 vs. Alessandro 05

Bu maybelline glossu aldigimdan beri diyorum bubir seye benziyor benziyor, ama ne oldugunu cikartamiyordum. Nihayet buldum!

Vanilya club sayesinde bir cok kisi, ben de dahil olmak uzere, Alessandronun 53 ytl lik (hakeder mi etmez mi tartisilir) bir tasarim harikasi olan (bunu inkar edemeyecegim) glossuyla tanisti. Aynali isikli cafcafli bir siseye o kadar para vermeye degmez, ben ayni gorunumde daha uygun fiyatli bir sey ariyorum diyorsaniz buyrunuz efenim:








Sadece sisedeki duruslarina bakarak maybellinein daha koyu oldugunu dusunebilirsiniz ancak dudaga surulunce kesinlikle fark oldugu anlasilmiyor. Aralarindaki tek ufak fark, maybellinein  biraz daha simli olmasi, ama o kadar kusur kadi kizinda da olur diyor sizleri tercihinizle basbasa birakiyorum :)

Alessandro: 53 tl
Maybelline: 7 tl


4 yorum:

  1. alessandro vanilya kutuda geldiği için çoook şanslıyız :) yoksa verilmez cidden o kadar para

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen katiliyorum, en azindan ben vermem bi glossa o kadar para...giderim fondoten alirim baska bir sey alirim :D

      Sil
  2. ayyyy cidden çok bi fark yokmuş,tabi fiyatları dışında:)bu markayı da ömrü hayatımda ilk defa duydum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben diger bloglardan duyup sadece bir kez bir kuaforde gormustum, hic duymamis olmakta haklisin :)

      Sil