10 Şubat 2012 Cuma

Flormar 011

Flormarin yeni cikan bir rengi sanirim bu :) Gorur gormez kaptim raftan. Flormar, sisenin arkasina ojenin icindekileri iceren bir sticker eklemis, cok da iyi olmus bence. O kargacik burgacik uzerinde tarih yazan icindekiler bolumu hic o kunmuyordu eski siselerde, bilemiyorduk ne var ne yok bu ojelerde :)

Resimlerde pek belli olmadi ama pembe ve kiremit renkleri arasinda, cok atli bir renk. Ilk defa bir oje tek katta daha guzel gorumdu gozume :) Merakimdan ikinci kati da surdum ama :)






10 yorum:

  1. Çok cici bir renk ! Normalde sürmem böyle tonlar ama bu hoşmuş ;) Güle güle kullan !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok tesekkurler :) ben de daha canli renkleri severim ama bu hosuma gitti :)

      Sil
  2. Çok güzeeeel, bende geçenlerde bu tona benzer belkide aynısını alix avienden almıştım :) güle güle kullan :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkurlerr :)) sen de gule gule kullan :)

      Sil
  3. normalde hep aynı tonlarda oje alırım ama bu tarz bir renk ilk defa kullandım ve bayıldım.Aldığımdan beri başka renk sürmüyorum,zaten blogumda resimlerini de eklemiştim.Bu arada tırnakların çok hoş duruyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de bayildim vallahi sen de gule gule kullan :) cook tesekkurler ayrica :)

      Sil
  4. Bende var bu oje çok güzel bir renk bayılarak sürüyorum :)herkese tavsiye ederim :) Senin tırnaklarına da çok yakışmış canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok tesekkurler tatlim sana da cok yakistigindan eminim :)

      Sil
  5. numarasını paylaşsanız ojenın

    YanıtlaSil