28 Şubat 2012 Salı

Clinique Chubby Stickler

3-4 gundur fotograf makinemin sarj aleti kayip.Artik pes edip aylar yillardir kullanmadigim baska bir makineyi kullanmak zorunda kaldim .

Ve nihayet soz verdigim swatchlari ekliyorum :D

Junkhead ve elif tuna ya selamlar :F







Whole lotta honey swatchlari :)




Ben genel olarak memnunum bu sticklerden ancak tam boylarini alacagimi sanmiyorum. Bunlardan 2 tane almak yerine 1 adet dogru duzgun renk veren kaliteli iyi bir rujalmayi tercih ederim :) Ama kesinlikle kotu urunler degil, lip balmdan bekleyeceginiz her seyi fazlasiyla karsiliyorlar :)

5 yorum:

  1. Sağol canımcım ;) Whole lotta honey pek renk vermiyormuş demek :) Ama olsun hepsi de çok cici yaaa,güle güle kullan tekraaar !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yook hiic renk vermiyor anca cok bastirirsan bi kahverengilik seziliyor ama hic cok belli olacak kadar degil :) reca ederim

      Sil
  2. SAOL ŞEKERİM :)) EMEĞİNE SAĞLIK EVET AYNEN KATILIYORUM PEK RENK VERMİYORMUŞLAR AMA BENCE HOŞLAR GÜNLÜK KULLANILIR

    YanıtlaSil
  3. Sen de İzmirdendin sanırım.. Nerden aldığını da yazarsan çok sevinirim ya ben bulamadım hiç bi yerde :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet izmirdenim :) alsancak tekin acar dan aldim ben yilbasindan once :)

      Sil