28 Şubat 2012 Salı

Bitenler

Bu seferki bitenler daha cok krem agirlikli.Bu soguklarda kremlere iyice abandim da abandim.

Ha unutmadan ekleyeyim bugun sabah dibinde 1 kullanimlik kalan vaseline kremimi cope atmak zorunda kaldim. Havaya atip akabinde tutamamam uzerine kavanoz kirildi :( ben seviyordum o kavanozu :(





1 Maybelline maskaran. Uzatmada uzerine tanimadigim ve taniyabilecegimi sanmadigim caaanim maskaram. Cift tarafli maskara sevenlere duyurulur..

Benim atma sebebim beyaz kisminin bitip enteresan sekilde henuz siyah bolumunun bitmemis olmasi. Tek basina pek de bir ise yaramiyor siyah tarafi. Kesinlikle elimdeki maskaralar bitince tekrar alirim.

2 Rival de loop goz cevresi nemlendiricisi. Benden daha cok annem kullanmistir bu urunu, ben arada sirada goz cevrem cok kuruyunca kullandim. Tekrar almak icin rossmana gittik ancak kalmamisti :(

3 Nuxe yag: Vanilya club sayesinde tanidigim bu yagdan cok cok memnun kaldim. Belki bir ara tekrar alirim, coook bereketli kendisi ufacik sey kac ay gitti :)

4 Bozuldugunu dusundugum icin atmak zorunlulugunu hissettigim maybelline parlaticim. Severdim kendisini :/

5 Nivea yuz temizleme jeli. Ayn eredeyse her gun kullandim bi bitmek bilmedi su lanet jel. Ha cok nefret etmezdim ama pek de bayildigim soylenemez. Sisesinin ful gorundugune bakmayin, icerisine firca temizlemekte kullanacagim malzemeleri koydum siseyi o amacla kullanacagim.,

6 8*4 enfes kokulu deodorantim. Degisiklik icin baska bir koku alacagim :)

7 Garnier makyaj temizleme sutu. Hiic memnun degildim alali 6 ayi gectigi ve zaten sevmedigim icin firca temizlemekte kullanacagim urunlerden biri olarak kalanlarini nivea sisesine doldurdum.

8 3 haftada bitirerek bir rekora kosmus olmami saglayan ENFES el kremim. Watsonslarda bulabilirsiniz kendisini :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder