11 Ocak 2012 Çarşamba

Vanilya Club - Ocak 2012

Bu sabah 10 da uyandim ve masamin uzerinde ne gordum dersiniz? Evet bir adet vanilyaclub kutusu! Yay!

Ben uyurken annem almis kutuyu, beni de hic uyandirmamis :D Ben tezcanliyimdir, cop  bile hediye gelse hemen gormek acmak bakmak isterim. Bir uckagitcilik yapip dun kutusu gelmis olan kisilerin bloglarina ve yorumlarina bakmistim ve acikcasi uzulmustum.

Ancak kendi kutum oldugundan midir nedir ben cok sevdim icindekileri :D









Onceki kutulara gore cok daha basarili buldum ben bu seferkini. Ancak bu aydan itibaren uyeligimi iptal edicem cunku 15 tl lik kampanya doneminin sonuna gelmis bulunmaktayim. Simdilik hesabimi sadece dondurdum belki dayanamazsam geri acarim diye, ancak hedefimde simdi lila kutu var :D

Isikli glossa da ozellikle bayildigimi belirtmeden gecemeyecegim! :)


6 yorum:

  1. güzel günlerde kullan cnm. gloss çok güzel görünüyor.
    bende dondurdum uyeliğimi 30 tl değmez kanımca :)

    YanıtlaSil
  2. cok tesekkurler milky :) evet bence de oyle. en azindan kendi sectigimiz urunler olsa neyse de, hayatta yuzune bakmayacagim urunler de geliyor,o yuzden ben de degmedigi kanisindayim.

    YanıtlaSil
  3. Nasıl 35 tl.ya değmez diyorsunuz anlamış değilim yaa :D Kutudaki ürünler yaklaşık 100 tl. değerinde :) Ayrıca o lipgloss bir tasarım harikası resmen, en azından tam boy 53 tl.lık öyle havalı bir lipglossumuz olmuş oldu . 35 tl.yı aşan bir kutu bana göre .

    YanıtlaSil
  4. fiyat olarak degdigi kesinlikle dogru ona bir lafim yok :) ama gelen urunlerin turu olarak memnun degilim ben. mesela atiyorum sirf rimel far vs testeri olsaydi ayila bayila alirdim da, her yerde bulunabilecek olan markalarin dus jeli gibi testerlari hos olmamis :)

    o gloss beni benden aldi evet :D

    YanıtlaSil
  5. bu ayki en güzellll üründü lip gloss zaten ve her kutuda vardı :)
    oje renklerimiz de aynı ben bayıldım rengine tırnakta harika duruyor (:
    ve ben de iptal ettim üyeliğimi lila kutu istikameti için :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben lila kutuya abone olamadan uyelik limiti doldugu icin 1 ay daha vanilya almaya karar verdim :( cok merak ediyordum lila kutu yu halbuki

      ben de sevdim ojeyi guzel bir renk gercekten :)

      Sil