23 Ocak 2012 Pazartesi

Nail Trick - Kirmizi

Evettt uzun zamandir denemek istedigim bir ojeyi nihayet deneyebilmis olmanin verdigi mutlulukla bu postu yaziyorum :)

Bu noktada nail trick ailesine ve Secil Hanim'a cok tesekkur ediyorum :)

Ben en cok kirmizi renk oje kullandigim icin kirmizi rengi tercih ettim ancak butun renkleri iceren bir resim ekleyecegim birazdan.

Oncelikle nedir bu ojenin normal ojelerden farki?

Cogunuzun bildigi gibi nail trick ojelerin ozelligi asetonsuz olarak tirnaktan soyularak cikabilmesi (benim gibi ilk seferlerde soymayi beceremezseniz asetonla cikartmak da mumken, denedim gordum :D). Ama bundan da onemlisi bence, kokusuz olmasi. O geniz tikayan igrenc oje kokusu olmadigi gibi, bir de cikartmak icin ayrica  aseton kokusu cekmenize gerek kalmiyor.

Tek katta rengini cok guzel verse de iki kat surulmesi onerilmis daha kolay soyulabilmesi icin. Yalniz ilk katin iyice kurumasini beklemek gerekiyor aksi halde ojeniz bozulabilir.

Ben daha yeni surdugum icin ojemi henuz soymadim ancak bir kac gun icinde soyulmus halini de resmeder bu posta eklerim :)















eger siz de bu ojelerden edinmek isterseniz :   nailtrick.com



*bu urun firma tarafindan deneme amacli gonderilmistir

12 yorum:

  1. Ben dayanamaz soyardım ne kadar güzel bir renk öyle :) güle güle kullanınn

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkur ederim :D durust olmam gerekirse bir kac kez soymayi denedim ama basaramadim nokta nokta soyabildim anca :D o yuzden simdi tam kurumasini bekliyorum :D

      Sil
  2. Parfooj, ben de denedim denedim soyamadım. Sanırım sabırsızlıktan olsa gerek. Bi beş-altı saat sonra soymayı denesek başarabiliriz belki. Aksi taktirde asetonla çıkarmak baya zor çünkü. Pis oluyo her tarafı tırnaklarının böö:) Kısacası azıcık sabret yarına filan soy :D ben de sırf soyabilmek için yeniden sürmeyi düşünüyorum ama ''ya soyamazsam'' deyip geri çekiliyorum :D umarım bu sefer sen başarabilirsin. Vuu ne uzun yorum yaptım ayrıca :D çok içlenmişim soyamam konusunda sanırım ahah :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ''taktirde'' ne ayrıca yaa. utandım kendimden =D takdirde*

      Sil
    2. aynen ellerim kipkirmizi oldu ya silene kadar :D basaricam ama umtluyum ya :D

      Sil
  3. Benimki anında soyulabildi :)Kırmızıda öyle bir sıkıntı var sanırım.Ben çok memnun kalmıştım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. allah allah cok enteresan yaa...benimki hala soyulmuyor

      Sil
  4. Bebeğim kalın iki kat sürdün değil mi?Kırmızılar hatalı mı acaba?Benim yazımı bir oku istersen sürdükten bir kaç dakika sonra soyuldu :S http://dolapperisi-dolapperisi-dolapperisi.blogspot.com/2011/12/soyulabilen-oje-nail-trick_14.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kalin degil de normal iki kat surdum...yilmak yok denemeye devam edicem :F

      Sil
  5. Herkese Nail Trick'ten selam, Seçil ben :)
    Soyulmama probleminin sadece tek bir sebebi var, o da Nail Trick ojeyi sürmeden hemen önce tırnaklarınızda normal bir kimyasal oje olması. Siz her ne kadar eski ojenizi aseton ile silseniz de, asetonun tırnak üzerindeki kuvvetli etkisi halen devam ediyor oluyor ve üzerine Nail Trick sürdüğünüzde, Peel-Off oje aseton ile tepkimeye giriyor ve normal kimyasal oje gibi davranıyor. Güç soyulabiliyor. Halbuki Nailk Trick su bazlı bir oje ve içinde herhangi bir kimyasal solvent (çözücü) yok sudan başka.
    Size önerimiz Nail Trick'i sürmeden önce eski ojelerinizi aseton ile çıkarın ve en az bir kaç saat bekleyin. Ya da ılık su ve sabun ile tırnaklarınızı iyice yıkayın. Evde babanız, erkek kardeşiniz, eşiniz ya da sevgiliniz kısaca hiç oje sürülmemiş bir erkek varsa, onun tırnağında denerseniz ne kadar kolay soyuldugunun farkına varırsınız:) Bir de öncesinde tırnak yüzeyinin temiz ve kuru olması da önemli, el kremi kalıntısı kalmaması, vs.

    Bir de bu tavsiyelerimiz dikkate alıp deneyin lütfen, sonra tekrar yazışalım :)
    Sevgiler,

    YanıtlaSil
  6. çok yakışmış canım ,kırmızı durmuyor bende böyle ya :(


    xx
    http://youshoulddancewithme.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok tesekkur ederim :) belki koyu kirmizi tonlarini denersen daha cok begenebilirsin :)

      Sil