31 Ocak 2012 Salı

Magic Laverag :)

Saclarim iyi gunundeyse dalgali yoksa bir tutami soyle bir tutami boyle kendi kafasinda takilir :D Dalgalari duzenli olmadigi icin ben de arada sirada farkli yontemlerle dalgalar yapmayi seviyorum ancak cok vaktimi aliyor yok masadir sudur budur.

Gecenlerde yakaladinyakaladin.com dan coook uzun zamandir denemek istedigim magic laverag isimli sac sekillendiriciyi aldim (kutusu 8.90). Elime ulasali 2 gun oldu ve ben simdiden iki kez denedim. Ilk denemem kismen basarisiz oldu, hem kisa sure sacimda tuttum hem de hic kopuk vs gibi bir sabitleyici kullanmadim sacimda. Ikinci seferse kopukle kullandim ve cok guzel sonuc aldim, ancak saclarimi gece tam yatmadan once actigim icin sabaha kadar bozuldular. :( Bir dahaki sefere tam yatmadan once saclarima bunlari takip sabaha acmayi planliyorum.
















Fiyat/performans acisindan keisnlikle tavsiye edebilecegim bir urun :) Yalniz ozellikle saciniz uzunsa en az iki kutu almanizi tavswiye ederimm. Ben orta boyda saclara sahip olmama ragmen iki kutu aldim ve ucu ucuna yetti diyebilirim. Cikanlarin yarisi orta boy yarisi kucuk boy. Ben kucukleri sadece ortalarin ucuna eklemek icin arada kullandim.

Umarim denersiniz ve memnun kalirsiniz :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder