18 Ocak 2012 Çarşamba

Kas Bakimi: Ottama Tatli Badem Yagi

Kaslarim 2010 yilinda cok cok kotu haldeydi. Degisim ogrencisi oldugum yerde kuafor diye bir kavram olmadigi icin kendim almak zorundaydim ve o zaman farketmemis olsam da simdi goruyorum ki hic elimin ayari yokmus.

Turkiyeye geldigimde bir sure hic almadim kaslarimi ki insana benzeyebilsinler. Ancak gelin gorun ki kaslarim hic adam olmadi. En son bu yaz kuafore aldirdim ve o gunden beri kendim sadece duzeltiyorum, cok ellemiyorum. Ancak artik ucundan bir yerden bakima baslamanin zamani geldi diye dusunuyorum.

Ozellikle kaslarimin birbirne en yakin oldugu yerleri cok seyrek. Daha once de bu tatli badem yagini kullanmistim ancak sadece 2 gun duzenli oalrak kullanabilip birakmistim :D Simdi tekrar kullanmaya basladim, bugun 4. gunum. Simdi durumu daha iyi gorebilin diye bir kac gorsel ekliyorum:




Ilk iki resmi yagi surdukten sonra cektim. Son resim ise sabahin korunde sis gozlerle okula gitmek uzere hazirlanirken cekildi :D




Yagi isterseniz kendi damlaligini kullanarak da surebilirsiniz, ben resimdeki fircayi kullaniyorum. Toplam 5-6 damla falan kullaniyorum her kasim icin.

Ozetle durum bu. Bu yagi 1 ay kadar surekli kullanip arada sonuclari sizlerle paylasmayi dusunuyorum. Simdiden biraz da olsa fark oldugunu soyleyebilriim.

Yag kaslarimda ortalama olarak 3-4 saat kaliyor ve her gun kullaniyorum. Herhangi bir olumsuz ozelligi var midir bilemiyorum, deneyip gorucem :)

Sevgiler...

7 yorum:

  1. Kaslarima bende sürerim eger sen memnun kalirsan, aslinda tam ne istedigimi bilmiyorum, fazla seyrekde degiller, ama sonucta bakim yani ne olacak, bakarsin daha güzel oluruz ; )

    YanıtlaSil
  2. eheh tabi canim en kotu ihtimalle parlakligi artar, gurlesir :) iyi gelirse saclarima da kullanabilirim ben cok soluk & cansiz saclarim :(

    YanıtlaSil
  3. hiç kaygılanma badem yağı zeytinyağı saçları ve kaşları güçlendirir,güvenle kullanabilirsin.ben haftada bir kez saçlarıma badem yağı kullanıyorum,çok iyi geldi...

    YanıtlaSil
  4. ay sevindim bunu duyduguma :) insallah bana da iyi gelir

    YanıtlaSil
  5. tatlım bu islem kaşın rengini koyulastırıyo mu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hiç dikkat etmedim yahu, bilemedim :/

      Sil
  6. ben kirpiklerime kullanmak istiyorum ama sadece badem yağını bitmiş bir rumel şişesine koyup her gece sürmek diye duydum ama bazı siteler ise badem yağını hint yağı ile birleştirip kullanmamı söyledi ama bn sadece badem yağı diye biliyordum sizce ne yapmalıyım :( kirpiklerimin uzamasını çok istyorum

    YanıtlaSil