31 Ocak 2012 Salı

Gabrini Matte - 394 Mor

Oncelikleeee...Ay cok ozur dilerim insan ojeyi surdukten sonra bi yanlarini siler duzeltir yani pes dedim kendime resimlere baktiktan sonra :D Lutfen gormezden geliniz :D

Oncelikle bumat serisi gabrininin en sevdigim serisi sanirim. 1.25 tl gibi fiyata gayet mat guzel renklerde ojeler, ben cok begeniyorum :) Bu kadar basarili bulacagimi bilseydim daha cok rengini alirdim.









Sonra biraz degisiklik yapmak istedim ve uzerine resimde gorecek oldugunuz simli flormari surdum. Baktim cok igrenc bir goruntu olustu, hepsini toptan cikarttim :D Ha madem o kadar cirkin neden sizinle paylasiyorum, ben de bilmiyorum :D




2 yorum:

  1. mat ojeler guzel surulmezse cok kotu gorunuyor ama seninki cok guzel durmuş hem mor hem mat asil durmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok tesekkurler :) ben de sevdim aslinda ama simliyi surunce cok kotu oldu :(

      Sil