7 Ocak 2012 Cumartesi

Clinique Anti Blemish Fondoten & Clinique Concealer

Bugun nihayet hediye cekimi degerlendirmek icin Tekin acar'a gittim.

Hedefim bir concealer ve fondoten almakti, ve gorev basariyla  taamlandi.

Once dior forever fondoten ve nude kapatici denedim ancak yapilari cok cok kivamli geldi bana. Ben daha az kendini belli eden bir sey istiyordum, ve sonunda bu ikiliyi buldum.

Yuzumde su anda 2-3 saat once surulmus testerlar var. Bana acik gelecegini dusundugum ama beni yaniltan 2 nolu renkleri aldim hem kapatici hem fondotende. Kaliciliklar cok iyi, fondoten ise parlama yapmiyor ve dogal gorunuyor.

1-2 hafta sonra kesin goruslerimi bildiren yeni bir port yazicam, umarim memnun kalirim bu ikiliden.









7 yorum:

  1. concealer bende var canım çok çok çok memnunum kendinden :)

    YanıtlaSil
  2. ay cok sevindim bunu duyduguma :)

    YanıtlaSil
  3. güle güle kullan tatlım

    YanıtlaSil
  4. Güle güle kullan, o ne güzel bir ambalaj öyle bayıldım :)

    Bloguma göz atmak istersen: iremimosa.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. cok esekkurler ben de cok beendim :). hemen geliyorum bloguna :))

    YanıtlaSil
  6. ben de clinige bayılıyorrumm :))

    YanıtlaSil