14 Ocak 2012 Cumartesi

Clean & Clear Toniklerim

Bundan 1-2 hafta kadar once Tansasta cilt urunleri %50 indirimdeydi. Ben de bu urunler icinden clean & clear yuz temizleme tonigi (mavi olan) ve siyah nokta sabunu aldim. Sabunu daha once de kullanmistim ama coook uzun zaman gectigi icin uzerinden faydali miydi degilmiydi hatirlamiyorum. Tonigi de ihtiyacim oldugu icin aldim, fena degil denebilir.

Clean & clear urunlerinin bence en onemli eksisi feci derecedeki alkol kokulari. Maazallah burnumun yakinina bir yere denk gelirlerse nefesim kesiliyor cigerlerim mahvoluyor resmen. Ama yine de ozellikle parlama karsiti tonigi ise yaradigi icin arada sirada da olsa kullaniyorum.

Bunlar biter bitmez clinique toniklerle bastan bir cilt bakim seti kurmayi dusunuyorum o.o :) Clinique beni cok cezbetmeye basladi bu aralar hayirlisi...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder