19 Ocak 2012 Perşembe

Bugun Neler Aldim dim dim dim?

Bugun annemle bi sinema yapalim dedik. Kurtulus son durak'a gittik cok da eglendik :) Cikista da body shop olsun watsons olsun dolandik biraz. 6 ay kadardir saclarimi hic boyamamistim bir de boya aldim, ki su an sacim boyayla kapli 10 dk sonra yikamaya gidicem :)


1 no da gordugunuz fircayi kullanarak 3 nolu boyayla sacimi kahveye boyuyorum hayirlisiyla :F  

4 ise watsons in meshur magic lip balm i. Rengi seffaf ama her dudakta degisiyor. Asagida bilegimdeki halini gorebilirsiniz.

5 ise body shop %50 indiriminden aldigim seftalili body mist. Seftaliye zaten deli gibi bir ilgim var iyice meyve meyve kokucam artik :D





Boya sonucu: Saclarim simsiyah oldu. rezalet diyorum. yikadikca akar mi bilemiyicem ama su anda nefret ettim

12 yorum:

  1. Canım koyu bir renk seçmişsin,çikolata kahve falan alsaydın ama üzülme.. bu seri çok çabuk akıyor.. Özellikel şampuan öncesi beyaz sabunla yıka saçlarını dahada kısa sürede akar ve renk koruyucu şampuan kullanma derim :) bukalemun gibi renkten renge geçtiğim için boya konusunda uzmnalaştım artık :D :)

    YanıtlaSil
  2. Canım güle güle kullan ;) TBS nin şeftalili body misti var mıydı ya ilk kez gördüm :D Diğer body mistlerde yoktu herhalde %50 indirim di mi ?

    YanıtlaSil
  3. Güle gülee kullan canimmm, saclarinin suan koyu görünmesi dogal ayni sey bende de oluyor ama yikandikca renk akiyor siyahlik gecer yani moralini bozma :))

    YanıtlaSil
  4. betty: cikolata kahve alicaktim da cok acik olur diye korktum aptal kafam...benim de sacim bukalemun gibiydi yer yer kizil turuncu siyah igrenc biseydi :D neyse en azindan simdi her yer ayni renk bu yuzden mutluyum :D

    Junkhead: cok tesekkurler :) Ben de ilk kez gordum bu misti: butteri parfumu falan yoktu sadece mist olarak vardi ben de kaptim :D bi kac cesitte daha vardi indirim genelde meyveli kokular olmak uzere :)

    YanıtlaSil
  5. mervenin dunyasi: cok tesekkurler valla bu yorumlari gordukce moralim duzeldi :) mutlu oldum sagol :)

    YanıtlaSil
  6. Aaa hadi ya diğer çeşitleri hatırlıyor musun peki canım ??

    YanıtlaSil
  7. hmm...bi tane kirmizi rasberry benzeri isimli olanda vardi, bi mavi sisede ocean li biseyli vardi (kokusu cool watera cok benziyodu)...kalanlari hatirlayamadim ama bunlar disinda dus jelleri, lip balm setleri daha bi suru seyde vardi %50... :)

    YanıtlaSil
  8. Gecmis olsun canim sac icin ben de dugunume bi ay kala kendim bu naturals serisinden bi kahveye boyamistim akmadi da nalet siyah kapatti sadece.daha once acma yaptrdgm yerler akmisti. Tek care siyah demisti kuafor. Kahve belerken soluk bir siyah yapiyor bu serinin boyalari.umarim seninki acilir canim:-(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay canim sana da gecmis olsun :(( benim valla kac kere yikadim tik yok boyle simsiyah kaldi saclarim. dun kipada birileri aliyodu koleston kahve (ve i dirimdelerdi artik nedense) dedim aman sakin almayin rezil oldu saclarim . benim acilicak gibi durmuyo herhalde bir ay sonra falan boya iyice aknca kuaforde kahve aptiricam.

      Sil
    2. kuafore git bence de iki yıl geçti açtırmaktan da korktugum için tekrar siyahla devam ediyorum altı aydır da boyamadım düşünüpduruyorum şimdi nasıl döneceğim bu siyahtan diye. kahve yapmıyor asla bu seri bildiğim siyah. kumralını boyamıstık kayınvalideme kahve oldu :)

      Sil
  9. 4 numaradan sonra bütün kahveler saçı ilk boyamada siyah(gibi) yapar. Zaten saçın açık renk olduğundan boyama sonucu sana ıyıce koyu gelmıstır ama donulmez bır durumu yok. Taban rengın acıksa zaten 10 yıkama sonra akmıs olacak değilse de akacak illa ki. Canını sıkma, pırıl pırıl parlıyordur sacın emınım kı:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. taban rengimi ben bile unuttum desem yeridir valla. dipten cikmis 3-4 cm sacim anca isikta kahve gorunuyo su anlar ama geri kalan siyah. ine bi tum saci ayni renk yapmayi basaramadim :D

      Sil